Tuesday, March 31, 2009

Slumdog Millionaire



ak bru je abes tgk muvee nih..salah satu citer hindustan dlm english language yang ader 1 je lagu selama 2 jam..klo byk lagu mmg 3jam mcm citer hindustan yang len jgk..hehe..bg aku citer nie agak interesting la..seorang uneducated bule jwb sume soalan dlm who wants to be a millionaire dan jwpn yang dijawabnyer berpandukan semua pengalamannya dr kecik smpai la besar nih..memang menarik..spe xtgk rugi..tgk2 la yerk..hehe..
Read More »

Monday, March 30, 2009

5 ayat tackle da lapuk

Para perempuan (btl ke ayt aku nihh) da busan sgt da dgr lima ayat mengurat ini dengan cara2 mencegah versi aku punyaa..haha..memang ganass..

1. Hai, boleh berkenalan?

Selalunya diorg gne bila jumpe kita berjalan-jalan di pusat beli belah atau bertembung sekumpulan jejaka nakal. Kalau sudah berjumpa di tempat awam macam itu dan kita langsung tidak kenal dia, jangan haraplah nak berkenalan. Lagipun, kita tahu diorang nie main-main jer! mmg meluat la dengar..

cara untuk mengajar orang2 cenggini:

ape kata lps da kena tegur oleh org2 cenggini..korg pandang die sambil senyum2 kambing..lps tuh datang kat tempat diorg maki habis2an sambil cekak pinggang smpai sume org bule dengar..cthnyer "korg nie xtau malu ke hah..kaco anak dara org tgh2 jln..dhla xde kj..dok mlepak je..ingt hensem sgt ke..nk muntah aku tgk.."..gerenti tnduk malu pny la..haha..

2. Larilah laju sikit!

Biasanye kalo kita sedang beriadah atau joging di taman macam joging kat proton city tuh, ayat inilah yang slalu digunakan. Taktik yang sangat menjengkelkan - sudahlah suruh orang lari laju-laju, dia pula melepak tepi bangku sambil menghisap rokok siap bersilang kaki lagi. Tolonglah! tak de maknenyer kami nak pandang orang cenggitu..cess..

cara untuk mengajar orang2 cenggini:
klo jumpa org camnie plak..korg berenti jogging lps tuh air botol kt tangan tuh tuang je kt atas kepala dia tuh..smbil2 tuh melawak la sikit.."eh..ingtkn ada kebakaran..maaf la ye"..haha..x pn kata kt lelaki tuh tak guna jogging kalo merokok..kang mati cepat jugak..bisa2..


3. Hai, boleh tak I minta nombor you?

Sering berlaku di majlis keramaian dan kalau lelaki bertanyakan nombor telefon tidak sampai 10 minit selepas berkenalan, nampak sangat dia terdesak! naper tak mintak je nombor mak ke..ayah ke..abang ke..haii...Lebih elok jika dia beri calling card. desperate kerr..Kalau hendak juga menghubungi kita, sebagai permulaan..e-mel la paling sesuai..

cara untuk mengajar orang2 cenggini:
nk ajar orang camnie..senang jer..korg pon senyum2 kambing amik calling card dier..sembang2 kejap n then korg ckpla cmnie plak.."ex i sebelum nie sume anak org kaya..bila i ajak kua diorg on je..plg suke i g shopping..msti berjam2 la dlm mall tuh..ex i blanje..plg beznye tiap2 ari..u sanggup x..kadang2 die ajak g holiday kt oversea..seronok.." bile dgr tuh msti diorg gerunnn..takott..cmfirm x kaco korg dah..haha..


4. Hai, kawan saya di sana itu kata awak cun!

Selalunya di parti atau majlis sosial tak pun jumpa jer kat mana2 tepi jalan. Kalau seseorang lelaki hantar kawan sebagai wakil, saya rasa kurang kagum..tak gentleman betol..Kalau hendak, datanglah sendiri..kan kan kan..

cara untuk mengajar orang2 cenggini:

bgtau wakil yang laki tuh anta yang die tuh langsung x hensem..xde rupa..penakut mcm tikos..klo nk knl tegur sndri la..xde da pakai org tengah..haha..mse ckp tuh ckp kuat2 ckit bia lelaki yang anta wakil tuh dengar sekali..cmfirm kwn2 die skali kt situ terkulat2 dgr makian korg tuh..die jugak yang malu nanti..

5. Pheeeewit...pheeewit! Hai kak ngah, kak long, Zizah, Yati!

Pelik betul la lelaki yang suka bersiul di depan wanita, macamlah kita ini anak kucing..anak ayam.. Ini contoh lelaki yang tidak beradab dan tidak tahu menghormati wanita. Pangkah habis-habisan! mcm mengundi jer..

cara untuk mengajar orang2 cenggini:
apa kata korang peewit diorg balek..tp dgn nada perli..x pn korg amik wisel kt umah yg adik u all slalu main tuh tiup depan die kuat2..lps tu bagi la die wisel tuh..ckp kt die baik die jadi pengadil kt stadium sukan kt mane2 dr dok siut2 org tepi jalan..
Read More »

Cara-cara nak cover malu

1. kalo tersepak batu:
Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan trus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...
lepas tu baru bgn bila takde org nampak..

2. kalo terjatuh beskal:
cepat2 naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya org ingat anda saje2 buat lawak...

3. kalo terjatuh tangga:
trus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dgn makhluk halus...

4. kalo terjatuh dlm longkang:
pungutlah sampah yg ada kt dlm longkang tuh sambil marah2 dgn suara yg kuat, pasti org menyangka anda seorang yg amat prihatin terhadap kebersihan...

6. kalo terjatuh di dpn bus stop:
terus buat2 pengsan sehingga ada org membantu anda..
kalo takde..baring trus sampai mlm dan takde org lagi kt bus stop tu...
haa...
ni lah masa sesuai utk bangun semula... .

7. kalo jatuh tergelincir kt lantai licin:
tarik la kawan (atau sesiapa yg ada kt sebelah anda) utk jatuh bersama-sama
supaya tak lah anda sorang je yg dpt malu...
ye tak?

p/s: akoo slalo gaks jatuh2 nih..gara2 high heel ak yg x btol,,smpai skrg ak da xpkai..haha..lps bce nih ak rse klo ak nk jatuh ak tarik si nad n kak da..bule x..haha~
Read More »

..Biarpun Kita Berpisah..

Biarpun kita akan berpisah nanti, namun untuk menghilangkan ingatan saya terhadap awak adalah amat sukar..

Sekali saya dah letakkan awak dalam hati saya bermakna awaklah lelaki pertama dan terakhir yang saya cintai..

Read More »

Sunday, March 29, 2009

A to Z tentang LELAKI

admin: haha..kali nie aku nak cerita pasal lelaki sikit. so yang girl di luar sana tuh berjaga-jaga la dengan semua lelaki-lelaki yang dalam kategori tak boleh dipercayai yer..(boys..jgn anti dgn akuu)



Ini adalah sifat yang ada dalam diri individu bergelar lelaki dari A to Z. Lepas ni mereka tak boleh nak kelentong kamu lagi kan?


A – ALA-ALA
Agak mengelirukan sedikit bila ada yang dikategorikan dalam kelompok ‘ala-ala’ ini. Gaya dan perlakuannya agak mencurigakan..bukan apa, bila ada lelaki yang kita anggap tergolong dalam kelompok ini sering kita anggap mereka itu adalah lelaki lembut atau istilah ‘adik-adik’. Walau begitu, tak semestinya lelaki ala-ala ini tidak berperasaan terhadap perempuan. Ingat tu! Memang perwatakan mereka itu kelihatan agak lembut, namun hakikatnya mereka mempunyai hati dan perasaannya yang sama seperti lelaki-lelaki gagah yang lain! Ada perasaan untuk memiliki teman wanita sendiri.

B – BOHJAN
Tidak! Tidak! Tidak! Kategori yang paling ditakuti. masalah sosial yang hangat menular masyarakat kita khususnya golongan remaja masa kini. Harus diingat, lelaki sebegini mengharapkan cinta semata-mata demi memenuhi nafsunya sendiri dan bukan kerana cinta! Awas!

C – CEMBURU
Cemburu tandanya sayang, tapi kalau sudah keterlaluan itu cemburu buta namanya! Boleh dikatakan kebanyakan kaum lelaki di zaman sekarang ini, masing-masing mengamalkan sikap mengongkong ini wujud kerana adanya syak wasangka dan tidak yakin terhadap pasangannya yang secara tidak langsung turut menimbulkan rasa cemburu yang keterlaluan dalam dirinya. Kebanyakan wanita takkan tahan dengan sifat cemburu ini! Rimas la…

D – DUGONG
Lepas makan tidur! Bila diajak keluar… ha, macam-macam alasan yang diberikan. Tak sihatlah! Panaslah! Banyak kerjalah! Hakikatnya pemalas! Malang bagi wanita yang mempunyai kekasih yang tergolong dalam kategori ini. Si dia tentunya sukar di ajak keluar sebaliknya sering menghabiskan masanya dengan memerap di rumah sambil menonton televisyen atau tidur!

E – EMAS
Jeng! Jeng! Jeng! Pepatah ada menyebut kelapa…kalau lagi tua lagi banyak santannya ha, jangan ingat lelaki veteran tiada peminat. Sebaliknya, ada segelintir kita yang menganggap lelaki yang tergolong dalam kategori warga emas ini memiliki pengalaman yang lebih dari segala segi. Secara tak langsung, pasangannya akan berasa yakin dan selamat setiap kali berdampingan dengan lelaki emas ini! Lebih-lebih lagi sekiranya si lelaki itu bijak bermain-main dengan kata-kata! Lagi mudah nak buat perempuan cair!

F – FIDOFILIA
Harapkan pagar, pagar makan padi! Mintak dijauhi dari ditemukan dengan lelaki yang sedemikian. Individu ini sering menyimpan perasaan sayang yang keterlaluan terhadap pasangannya yang jauh lebih muda dari usianya. Memang bahaya lelaki jenis ini! Sifat luar biasa yang wujud dalam dirinya membahayakan individu lain yang berada di sekelilingnya! Kerana wujudnya lelaki sebeginilah maka terjadinya kes-kes rogol terhadap kanak-kanak!

G – GIGOLO
Ganas bunyinya! Sering menjadi buruan warga emas wanita khususnya yang berada. Hubungan terjalin hanya ingin memenuhi tuntutan materialistic dalam diri semata2. Sanggup mengggadaikan maruah untuk mengecap kemewahan dan kesenangan sekelip mata.

H – HIPOKRIT
Depan lain, belakang lain! Spesies sebegini memang perlu dijauhi. Kalau nak kenal individu yang dikategorikan dalam kategori ini mudaha sahaja! Mereka bijak berkata-kata… pendek kata mulutnya memang sentiasa manis! Hakikatnya, segala kata-kata yang terhambur dari mulutnya itu tidaklah semanis seperti yang digambarkan! Depan kita, pijak semut pun tak mati tapi bila di belakang kita… hanya Tuhan yang tahu! Sebaiknya selidik dahulu latar belakang lelaki itu sebelum kamu tekad untuk mengambil sesuatu keputusan.

I – INTELLIGENT
Berpendidikan dan serba tahu! Mungkin ada yang mengandaikannya sebagai professor serba tahu. Ceritalah walau dalam linkungan topik apa pun, dia tentu bijak berbual… tapi ada kalanya perlu berhati-hati juga kerana adakalanya perasaan ego dan berlagak tahu menjadikan mereka antara yang angkuh! Bukan dengki, tapi hakikat dalam kehidupan… macam itulah! Bila ada kelebihan dalam diri, segelintir manusia seakan mudah lupa diri. Sifat ego, pasti ada dalam diri setiap individu… kalau tak banyak pun pasti ada sedikitkan?

J – JAMBU
mmm… boleh tahan ayu juga mamat ini. Eh, betul ke macam tu! Tak sesuai tau! Memang wujud lelaki jenis yang sedemikian. Lelaki jambu dikategorikan sebagai lelaki lembut! Penampilannya kadang-kadang agak mampan seakan seorang perempuan. Namun ada kelebihannya lelaki sebegini kerana penampilannya sering kelihatan rapi dan kreatif orangnya. Namun seperti lelaki ala-ala, jangan sangka lelaki jambu tiada perasaan pada perempuan kerana mereka adalah lelaki sejati!

K – KAKI KENCING
Minta dijauhi dari ditemukan denga lelaki yang sedemikian perangainya! Pelbagai janji yang ditaburkan, tapi tiba masanya untuk melaksanakannya, hmm… fahm-faham sendirilah! Kesimpulannya di sini, jangan terlalu mudah memberi kepercayaan kepada seseorang. Kalau terus melayan lelaki yang kaki kencing ini alamatnya meranalah kita nanti!

L – LOYAR BURUK
Bercita-cita nak jadi peguam tapi tak berkesempatan kerana taraf pendidikan yang tak mengizinkan. Ha, kemudian jadi loyar buruklah dia! Individu yang tergolong dalam kategori ini memang sukar untuk serius, tak kiralah walau dalam apa jua keadaan sekalipun! Selalunya mereka kerap menjadi penglipur lara yang gemar membuat lawak silap-silap hari bulan, kerana loya buruknya itu, boleh buat gaduh tau!

M – MACHO
Wah! Jejaka macho menjadi idaman setiap wanita. Perwatakan yang cool dan steady pasti menjadi perhatian setiap wanita. Ada kalanya lelaki macho sering mempergunakan kelebihan yang ada dalam dirinya untuk memikat perempuan… tak hairanlah jika dia memiliki lebih dari seorang teman wanita. Namun ramai yang berpendapat, tak semestinya lelaki macho itu tampan!

N – NANGIS
‘Sememah la mamat ni! S. Mudah tersentuh bila terguris. Mungkin boleh dikategorikan sebagai mat jiwang kot! Namun harus berhati-hati juga kerana mungkin mamat tu berlakon sahaja. Sekadar untuk meraih simpati! Awas, jangan mudah terpedaya!ikit-sikit nangis! Macam perempuan lah’. Mungkin hatinya selembut sutera

O – OPSS…
Turut dicurigai! Lelaki dalam kategori ini dipercayai sukar memikul tanggungjawab dan gemar melepaskan diri sendiri! Bijak memberi alasan demi untuk melepaskan diri sendiri sehingga sanggup menyusahkan orang yang disayanginya itu.

P – PERASAN
‘Akulah yang paling hensem kat sini.’ Kalau dah namanya perasan, sememangnya telah tertulis di mindanya bahawa dialah yang terbaik! Kalau berada di mana-mana, khususnya di khalayak ramai tentu dia beranggapan semua orang yang berada di sekelilingya itu kerap memerhatikannya. Hinggakan jika ada sesiapa yang cuba menegur atau berbual dengannya pasti dianggap telah jatuh hati dengannya.

Q – QUALITY CONTROL
Semuanya nak ‘perfect’ baik dari segi penampilannya mahupun apa jua perkara yang dilakukannya. Kualiti adalah yang paling penting bagi dirinya! Memang bagus jika bertemu dengan spesies jejaka yang sebegini namun mungkin sukar untuk dirinya mendapat teman istimewa sendiri! Sudah tentu individu yang tergolong dalam kategori ini agak high taste’!

R – RILEKS
‘Cool’ dan tenang walau dalam apa jua keadaan. Lelaki sebegini bijak mengawal perasaannya dan mampu menenangkan individu lain dengan mudah. Bertuah jika mengenali lelaki rileks ini kerana sesuatu keputusan yang dibuat bukan dengan cara yang terburu2 sebaliknya dia kaan berfikir panjang sebelum bertindak!

S – SYOK SENDIRI
Kes berat ni! Syok sendiri dikhuatiri bakal menimbulkan sifat perasan. Lebih-lebih lagi sekiranya ia melibatkan hati dan perasaan individu lain. Mereka yang bersikap syok sendiri ini harus bijak mengawal perasaannya sendiri kerana bimbang sekiranya dia sanggup melakukan apa sahaja untuk memenangi hati wanita yang diminatinya itu…sedangkan dia hanya syok sendiri! Hal ini bakal menyusahkan orang lain pula.

T – TULEN
Lelaki sejati turut menjadi idaman ramai gadis di luar sana. Lelaki tulen sudah tentu memiliki karakter yang berkarisma. Biarpun dia tidak memiliki rupa paras yang erlalu kacak. Namun sikap kelakiannya itu sudah cukup untuk memikat gadis-gadis di luar sana.

U – UNIVERSAL
Sikap terbuka dan sedia menerima, menjadikan dirinya seorang lelaki yang yang disenangi dan mudah didekati. Selalunya, lelaki yang tergolong dalam kategori ini mudah untuk mendapat teman kerana bijak menyesuaikan diri dalam apa jua keadaan. Lebih menarik, lelaki universal ini tentunya tidak memiliki banyak karenah!

V – VOUGE
Wah… sentiasa menjaga penampilannya! Namun agak cerewet sedikit dan gemar mengkritik orang lain. Diakui lelaki vogue ini memiliki penampilan yang menarik dan sentiasa kelihatan kemas! Ha, jangan terkejut bila melihat jenama barangan yang dipakai! Pastinya yang mahal2 demi menjaga status.

W – WAS-WAS
‘Gunakan tanpa was-was’, sekiranya perasaan was-was timbul dalam diri adalah lebih baik kita cuba menghindarinya. Perasaan was-was timbul apabila kita menyimpan perasaan keliru dan curiga terhadap sesuatu perkara! Begitu juga seperti kita berhadapan dengan lelaki kategori ini. Persoalan was-was ini sering melibatkan soal yang berkaitan identiti dalamannya.

X – X-FILES
Misteri dan menjadi tanda tanya. Sukar untuk membongkar peribadi lelaki misteri ini kerana sikapnya yang sentiasa berubah-ubah dan amat sukar untuk ditafsirkan! Mungkin pasangan nya akan mudah bosan dengan sikap lelaki seperti ini kerana tingkah lakunya yang sukar dijangka!

Y – YO-YO
Gemar tarik tali kerana takut terikat dengan komitmen itulah adalah erti kata terdekat untuk membongkar peribadi lelaki yo-yo ini. Kadangkala kerana sikapnya yang kurang matang menjadikan mereka sebagai individu yang takut untuk memikul tanggungjawab.

Z – ZEBRA
Memang bahaya! Lelaki zebra atau hidung belang sering melakukan perkara atas sebab2 tertentu khusus untuk kepentingan diri sendiri. Lelaki dalam kategori ini lebih dikenali sebagai kasanova!



Read More »

Rahsia Personaliti Huruf Pangkal Nama


Pemilihan huruf pertama pada nama juga adalah penting. Berikut sebagai sedikit panduan.

A Ramah dan murah senyuman.Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas.Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.

B Selalu tenang dalam menghadapi masalah yang rumit dan membahayakan dirinya adalah ciri penampilannya.Mereka juga sangat setia dan penyabar, yang menjadikannya amat disenangi dalam pergaulan. Kelemahannya sangat mudah tersinggung.

C Ramah dan pandai berbicara.Ini yang menjadikannya popular di kalangan rakan-rakan. Mereka tidak bersungguh dalam bertindak dan selalu menganggap masalah yang dihadapi adalah remeh.

D Pendiam, bercakap hanya bila perlu. Sopan, berdisiplin dan kuat bekerja. Kelebihannya itulah yang menghasilkan kejayaan dalam mencapai cita-cita. Kelemahannya adalah selalu bimbang dan sukar mempercayai orang lain.

E Pandai dan penuh pertimbangan dalam menjalankan tanggung jawab. Sikapnya periang bila hatinya senang, tetapi suka berdiam diri apabila hatinya gundah dan boleh membuatkan hati orang lain terluka.

F Punya pendirian yang teguh, tidak mudah goyah dan keras kepala.Mereka juga sukar memaafkan.Tidak setia dan amat berhati-hati bila berbelanja.

G Kerap murung dan bersedih hati. Pendiriannya mudah dipengaruhi. Tekun belajar ketika rakannya bermalas-malasan dan sebaliknya suka bermalas-malasan ketika rakannya sedang tekun.

H Mudah simpati, bahasanya lemah-lembut. Tidak pernah melukai perasaan orang lain. Selalu tergesa-gesa dalam melakukan pekerjaan, suka berkhayal dan bercita-cita terlalu tinggi.

I Suka memendam perasaan dan permasalahan. Mereka juga mudah merasa curiga dan cemburu terhadap orang lain. Suka menangis.

J Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan. Mudah merasa ragu dalam membuat keputusan dan tidak tegas.

K Pandai berjenaka. Hari-harinya sentiasa ceria walaupun perasaannya gundah. Kelemahannya suka bercerita rahsia sendiri.

L Ramah dan pandai bergaul dan mempunyai ramai kawan. Tidak suka bergosip dan mencampuri urusan orang lain. Amat berhati-hati bila berbelanja. Kelemahannya tidak menepati masa.

M Pandai dan kreatif, suka kelembutan dan jika dikongkong, mereka akan memberontak. Senang dijadikan sahabat, kerana mereka tidak berkira. Kelemahannya boros dan keras kepala.

N Baik hati dan rapi dalam berpakaian. Mereka suka menghulurkan tangan menolong orang lain tanpa memikirkan balasan. Kelemahannya mudah bersedih hati dan kurang percaya diri.

O Serba boleh. Suka memendam perasaan dan permasalahan serta sukar mempercayai orang lain. Akibatnya ramai yang menggapnya sombong dan suka memilih teman.

P Pandai berjenaka dan selalu ceria. Punya banyak idea dan sangat kreatif. Sering melakukan sesuatu yang belum dilakukan orang lain. Agak pendendam dan boros.

Q Setia dan mudah memaafkan orang lain. Suka meluangkan waktunya untuk kawan-kawan. Keras kepala, sukar diatur dan mudah emosi.

R Pendiam dan bercakap hanya bila perlu. Tekun dengan kerja yang disukai dan bersungguh-sungguh dalam mengejar cita-cita. Suka mengkritik. Dan sukar mengawal bicara ketika marah.

S Pandai dan tekun dalam mengejar cita-cita. Tidak suka pada orang yang suka memungkiri janji.Kelemahannya mudah tersinggung selain sukar menahan emosi. Jika sudah emosi marahnya meledak-ledak.

T Sangat berdisiplin. Selalu mengerjakan sesuatu menurut aturan buku. Tidak suka mengelamun atau bermalas-malasan. Suka menonjolkan diri selain senang gugup, terutama bila bersalah.

U Suka berterus-terang dan menyendiri. Naif baginya merugikan orang lain. Tidak tahan dengan kritikan dan kurang pandai menyusun kata-kata jika berbicara didepan orang ramai.

V Tutur katanya lembut dan pemalu. Pandai meyesuiakan diri.Selain itu, mereka juga pandai menguasai orang disekitarnya dengan cerita-cerita yang memikat. Tidak suka berterus terang.

W Ramah dan mudah simpati. Sikapnya amat menawan. Punya toleransi yang tinggi dan ringan tangan. Keras kepala dan sukar diatur, tetapi hatinya boleh dilembutkan dengan kesabaran dan kelembutan.

X Budi pekertinya halus. Suka melakukan pekerjaan sosial. Mudah tersinggung dan tidak akan berbaik dengan mereka yang menyinggungnya.

Y Pendiam dan tidak suka menonjolkan diri. Ramai menganggapnya sombong walaupun sebenarnya mereka adalah sahabat yang baik. Tidak berani mengemukakan pendapat.

Z Pandai berjenaka dan menyesuaikan diri dalam pergaulan. Suka disapa terlebih dulu dan gemar menonjolkan diri.


Read More »

..bila keresahan+ketensionan bermula..

tajuk tuh mcm plek jer..haha..nie sume gara2 asgmnt yg x siap lg tmbh dgn exam final yg tggl bape ari je lagi..kekalutan yang menimpa lantas merajinkan diriku menyiapkan proposal edu n chitosan scra ala kadar..terdetik juga bilakah aku mahu mula study utk final memandangkan tiada study week utk sem nie..huhuu~ apa malangkah nasibku sem ini..

MySpace

diri da smkin x trurus+lgsg xmkn+asyk wt kj smpai lappy nie da busan tgk muke ak slalo..haha..n ak plak da busan mkn nasi smpai da xtau nk mkn aper da..katil plak slalu jer mmanggil2 tp tiada sahutan balas driku..haha..npe metafora sgt ayt aku nihh..

MySpace

proposal edu pn naziyah nih yg byk peningkn kple aku..ak ingt copy tesis smpai ke ukm tuh bule la ak trselamat dr pening kple..upenye btmbah keje akuu..ape daa...chitosan plak kne siapkn mggu nie jgkk..nk prove by prof ismail..adehh..xske2..huhu..

MySpace

nie ak selitkn gmba2 kami bersuka ria sambil mlgsaikn proposal edu ku di ukm dan di pizza hut rawang..



~gud luck 2 me~

MySpace
Read More »

Sunday, March 22, 2009

..anak nora danish..

td tgk la blog selebriti..tjumpe ank nora danish..comey btl..namenye mmg pnjg..
Putra Rayqal Ramli Rizal Ashram

alahai..

Read More »

..anu dalam botol..


wahh..tgk tajuk pon da gerun..plek je kn..hehe..filem nie x kua lg tp da pon tercetus pelbagai kontroversi mengenai filem Raja Azmi Raja Sulaiman. Tengok saja tajuknya, Anu dalam Botol, dah membawa seribu erti.. hehehe.. Dahtu, jalan ceritanya berkisar tentang gay, biseks & penukaran jantina. yg xbley blahnnyer plakon dlm cite nie btol2 comey2..haha..





Read More »

Monday, March 16, 2009

Kata-kata Cinta




Di sini saya kongsikan kepada anda beberapa Kata-kata Cinta

1. Jangan tertarik kepada seseorang kerana parasnya, sebab keelokan paras dapat menyesatkan. Jangan pula tertarik kepada kekayaannya kerana kekayaan dapat musnah. Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum, kerana hanya senyum yang dapat membuat hari-hari yang gelap menjadi cerah. Semoga kamu menemukan orang seperti itu.


2. Ada saat-saat dalam hidup ketika kamu sangat merindukan seseorang sehingga ingin hati menjemputnya dari alam mimpi dan memeluknya dalam alam nyata. Semoga kamu memimpikan orang seperti itu.

3. Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi. Jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan.

4. Semoga kamu mendapatkan kebahagiaan yang cukup untuk membuatmu baik hati, ujian atau cobaan yang cukup untuk membuatmu kuat, kesedihan yang cukup untuk membuatmu manusiawi, pengharapan yang cukup untuk membuatmu bahagia dan wang yang cukup untuk membeli hadiah-hadiah.

5. Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan. Tetapi acapkali kita terpaku terlalu lama pada pintu yang tertutup sehingga tidak melihat pintu lain yang dibukakan bagi kita.


6. Sahabat terbaik adalah dia yang dapat duduk berayun-ayun di beranda bersamamu, tanpa mengucapkan sepatah katapun, dan kemudian kamu meninggalkannya dengan perasaan telah bercakap-cakap lama dengannya.

7. Sungguh benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahawa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya.

8. Pandanglah segala sesuatu dari kacamata orang lain. Apabila hal itu menyakitkan hatimu, sangat mungkin hal itu menyakitkan hati orang lain pula.

9. Kata-kata yang diucapkan sebarangan dapat mengakibatkan perselisihan. Kata-kata yang kejam dapat menghancurkan suatu kehidupan. Kata-kata yang diucapkan pada tempatnya dapat meredakan ketegangan. Kata-kata yang penuh cinta dapat menyembuhkan.

10. Awal dari cinta adalah membiarkan orang yang kita cintai menjadi dirinya sendiri, dan tidak merubahnya menjadi gambaran yang kita inginkan. Jika tidak, kita hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kita temukan di dalam dia.

11. Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.

12. Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dengan beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus berterima kasih atas kurniaan itu.

13. Hanya diperlukan waktu seminit untuk mentaksir seseorang, sejam untuk menyukai seseorang dan sehari untuk mencintai seseorang, tetapi diperlukan waktu seumur hidup untuk melupakan seseorang.

14. Kebahagiaan tersedia bagi mereka yang menangis, mereka yang disakiti hatinya, mereka yang mencari dan mereka yang mencuba. Kerana hanya mereka itulah yang menghargai pentingnya orang-orang yang pernah hadir dalam hidup mereka.


15. Cinta adalah jika kamu kehilangan rasa, ghairah, romantik dan masih tetap peduli padanya.

16. Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat bererti bagimu dan mendapati pada akhirnya bahawa bukan dirinya dan kamu harus melepaskannya.

17. Cinta dimulai dengan sebuah senyuman, tumbuh mekar dengan sebuah ciuman dan berakhir dengan titisan air mata.

18. Cinta datang kepada mereka yang masih berharap sekalipun pernah dikecewakan, kepada mereka yang masih percaya sekalipun pernah dikhianati, kepada mereka yang masih mencintai sekalipun pernah disakiti hatinya.


19. Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan tidak pernah memiliki keberanian untuk mengutarakan cintamu kepadanya.


20. Masa depan yang cerah selalu tergantung pada masa lalu yang dilupakan. Kamu tidak dapat hidup terus dengan baik jika kamu tidak melupakan kegagalan dan sakit hati di masa lalu.

21. Jangan pernah mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba, jangan pernah menyerah jika kamu masih merasa sanggup, jangan pernah mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

22. Memberikan seluruh cintamu kepada seseorang bukanlah jaminan dia akan membalas cintamu. Jangan mengharapkan balasan cinta, tunggulah sampai cinta berkembang di hatinya, tetapi jika tidak, berbahagialah kerana cinta tumbuh di hatimu.

23. Ada hal-hal yang sangat ingin kamu dengar tetapi tidak akan pernah kamu dengar dari orang yang kamu harapkan untuk mengatakannya. Namun demikian, janganlah menulikan telinga untuk mendengar dari orang yang mengatakannya dengan sepenuh hati.

24. Waktu kamu lahir, kamu menangis dan orang-orang di sekelilingmu tersenyum. Jalanilah hidupmu sehingga pada waktu kamu meninggal, kamu tersenyum dan orang-orang di sekelilingmu menangis.


#walau bagaimanapun indah cinta sesama manusia, cinta yang paling agung adalah cinta kepada Allah s.w.t.


Read More »

Thursday, March 12, 2009

..tagged..anda dan si dia..

do not copy answer
the tag question must be 100% the same
tag people after doing tag
1. syapiezah (haha)
2. sue-honey (utang lme x byr lg)
3. reality or fantasy - rose nadia (lagi tag nih)
4. hatiku mindaku - atilia
5. homosapienz - ikmal (hehe)
6. hananie (degil dier nih!)
7. all fren follow ma blogs

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

1. hubungan anda dengan si dia?
erm..plg spesel lew..hehe..

2. dimanakah kali pertama anda dan si dia bertentang mata?
tanjung malim..kt dpn umah jew..

3. bilakah dan di manakah tempat/lokasi terakhir anda dan si dia menghabiskan masa bersama-sama?
11 January 2009..jln2 kt Times Square..da lme x jln2 dgn dier..

4. berapakah usia perkenalan anda dan si dia?
4 thn

5. berapakah usia perhubungan serius anda dan si dia?
2thn

6. umur anda/si dia pada tahun 2009?
samer..22 thn..

7. tugas hakiki anda/si dia sekarang?
stdnt/keje ape2 nth..

8. dalam masa 5 tahun dari sekarang, apakah yang anda/si dia sedang lakukan?erm..aku msti da jd cikgu skola/dier jadi.........

9. adakah anda/ si dia cinta pertama si dia/anda?
tidak lew/tak jgk..

10. jika si dia berada di samping anda sekarang, apakah yang anda mahu lakukan?
mskkn untuk dier..n mkn bsme2 kt tmpt yg xde org lgsg bule kaco..cz die da ngidam mskn aku..huhu..

11. pesanan terakhir dari anda kepada si dia?
sok pg jgn bgun lmbt plak..mls nk kjut..hehe..

12. pesanan terakhir dari si dia kepada anda?
jgn tido lmbt..kang bgn lmbt..msti bgn tghari..jht taw..huhu..

13. perkara yang paling membuatkan anda mengingati si dia?
beby bear..plok je msti ingt..
motor yamaha wave..moto ksyngn dier..
KFC..die suke mkn kt cni..huhu..lame da xmkn..
bus sri maju..nk g ipoh jmpe dier..uwaa..
Read More »

Tuesday, March 10, 2009

..demam Akademi Fantasia..



cian kt aku xdpt tgk AF lg..cdey2..kali nie ak tgk sume plajar2 AF xtau dr rupa xde la ok pn (hahaha) tp myb dr suara sedap la kot..n dah diumumkn jgk yg Tiara Jacquelina yg pertama kalinya mnjadi pengetua wanita pada kali ini dan menjadi sejarah pengetua wanita AF..haha..



para cikgu kali ni adalah:
  1. Cikgu Syafi (guru vokal teknikal)
  2. Siti Hajar (guru vokal persembahan)
  3. Fatimah Abu Bakar (guru motivasi & english)
  4. Ida Nerina (guru lakonan)
  5. Acis (pengarah muzik)
  6. A.Aris Kadir (guru tarian & pereka tari).
ak da snaraikn 14 org yg dpt msuk AF drpd 20 org yg trpilih msok ke peringkat akhir..

1. Yazid (Mohd Yazid Ibrahim, 22, JB, Johor)


  • Nama Penuh: Mohd. Yazid bin Ibrahim
  • Umur: 22
  • Asal: Johor Bahru, Johor
  • Tarikh Lahir: 12 Feb 1987
  • Status: Bujang
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Juruteknik

2. Aril (Khairil Azam Pilus, 24, KL)


  • Nama Penuh: Khairil Azam bin Pilus
  • Umur: 24
  • Asal: Kuala Lumpur
  • Tarikh Lahir: 5 Nov 1985
  • Status: Bujang
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Pereka Grafik
  • adik Izwan Pilus

3. Qhaud (Mohd Qhauhd Abdul Rashid, 25, Selangor)


  • Nama Penuh: Mohd Qhauhd bin Abdul Rashid
  • Umur: 25
  • Asal: Selangor
  • Tarikh Lahir: 7 Nov 1984
  • Status: Bujang
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Ahli Perniagaan

4. Sidi (Mohd Rashidi Mohamad Isa, 27, Ipoh)


  • Nama Penuh: Mohd. Rashidi bin Mohamad Isa
  • Umur: 27
  • Asal: Ipoh, Perak
  • Tarikh Lahir: 23 Sep 1982
  • Status: Berkahwin
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Ejen Perkapalan

5. Obri (Ahmad Sobri Hasmuni, 24, JB, Johor)


  • Nama Penuh: Ahmad Sobri bin Hasmuni
  • Umur: 24
  • Asal: Johor Bahru, Johor
  • Tarikh Lahir: 8 Mei 1985
  • Status: Bujang
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Pegawai Kanan Bank

6. Hafiz (Mohd Hafiz Mohd Suip, 19, Kuching, Sarawak)


  • Nama Penuh: Mohd. Hafiz bin Mohd Suip
  • Umur: 19
  • Asal: Kuching, Sarawak
  • Tarikh Lahir: 27 Feb 1990
  • Status: Bujang
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Pelajar

7. Akim (Afiq Hakim Ahmad, 18, JB, Johor)


  • Nama Penuh: Afiq Hakim bin Ahmad
  • Umur: 18
  • Asal: Johor Bahru, Johor
  • Tarikh Lahir: 18 Jan 1991
  • Status: Bujang
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Lepasan SPM

8. Rubisa (Rubisa Tiasin, 23, Kota Marudu, Sabah)


  • Nama Penuh: Rubisa binti Tiasin
  • Umur: 23
  • Asal: Kota Marudu, Sabah
  • Tarikh Lahir: 18 Jul 1986
  • Status: Berkahwin
  • Bangsa: Bajau & Banjar
  • Agama: Islam
  • Profession: Pelajar

9. Claudia (Claudia Fay Geres, 24, Kuching, Sarawak)


  • Nama Penuh: Claudia Fay Geres
  • Umur: 24
  • Asal: Kuching, Sarawak
  • Tarikh Lahir: 5 Nov 1985
  • Status: Berkahwin
  • Bangsa: Bidayuh
  • Agama: Kristian
  • Profession: Pelukis Pelan

10. Adila (Nas Adila Mohd Dan, 23, JB, Johor)


  • Nama Penuh: Nas Adila binti Mohd Dan
  • Umur: 23
  • Asal: Johor Bahru, Johor
  • Tarikh Lahir: 20 Sep 1986
  • Status: Bujang
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Penyanyi

11. Aishah (Siti Aishah Bujang, 18, Kuching, Sarawak)



  • Nama Penuh: Siti Aishah binti Bujang
  • Umur: 18
  • Asal: Kuching, Sarawak
  • Tarikh Lahir: 14 Jan 1991
  • Status: Bujang
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Lepasan SPM

12. Zizi (Nur Fazelah @ Zizie Mohd Tahil)


  • Nama Penuh: Nur Fazelah @ Zizie binti Mohd Tahil
  • Umur: 24
  • Asal: Semporna, Sabah
  • Tarikh Lahir: 23 Jan 1985
  • Status: Bujang
  • Bangsa: Bajau
  • Agama: Islam
  • Profession: Penyanyi

13. Rini (Zuzafrini Zulkifli, 26, Kajang, Selangor)


  • Nama Penuh: Zuzafrini binti Zulkifli
  • Umur: 26
  • Asal: Kajang, Selangor
  • Tarikh Lahir: 11 Jun 1984
  • Status: Bujang
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Eksekutif Pemasaran

14. Isma (Ismaliza Ismail, 30, Kuala Lumpur)


  • Nama Penuh: Ismaliza binti Ismail
  • Umur: 30
  • Asal: Kuala Lumpur
  • Tarikh Lahir: 21 Mei 1979
  • Status: Berkahwin
  • Bangsa: Melayu
  • Agama: Islam
  • Profession: Penyanyi
  • kakak Tomok
Read More »

Monday, March 09, 2009

..aku trkejut!!..



seyes..aku bru jer bukak youthsays..
tgk forum diorg..
n then ak bru dpt taw psl citer Dr Khairul Idzham aka vokalis Saujana..
berubah nk mmpos!!
mak aih..
2 la..penangan mne nth..dgr citer blaja medic kt IMU..
ader yg kater oversea..nth lew..
rmai yg cdey psl prubahan dier nih..
lbey2 lg group nasyid yg kite minat satu ketika dlu..
dr sepohon kayu ke lagu alicia keys..
huhu..
tgk la video yg aku amik dr youtube..
cdey2..
..wallahualam..
nk pnjelasan lbey lnjut..klik kt blog nih..


Read More »

..TaG - ToP 5 sPeSeL (vErSi NyaWa)..

Untuk Top 5 Spesel (Versi Nyawa) ni, sila senaraikan 5 yg paling spesel dalam hidup anda berdasarkan kategori2 berikut. Dan sertakan sedikit ulasan dalam bracket eh (jika perlu).

5 Yang Paling Spesel - Orang Yg Masih Bernyawa:
  • Mak & Ayah (xbley klo xde diorg)
  • Fikri & Nana (adik2ku yg sengal)
  • Izwan (deary)
  • Ma pren (ex skewl+mtrx)
  • kamoo..
5 Yang Paling Spesel - Makhluk Bernyawa Bukan Orang (Jika Ada):
  • ma kitty (comey2)
  • ma goldfishy (pon comey jgk)
  • mne
  • der
  • da..
5 Yang Paling Spesel - Harta Benda Yg Memang Tak Bernyawa:
  • Ceritera Cinta (ma blog)
  • Beby (pneman tido)
  • Cik Acer (ma lappy)
  • Cik Moto (ma Henpon)
  • Bantal kecik (haha)
5 Yang Paling Spesel - Ape2 Yg Jadi Nyawa Anda:
  • Makan mcm2 (mmg xbley idop)
  • Minum (tiap2 minit mnsti minom)
  • Ma deary (msti dier nie kne ader)
  • Duit (klo xde duit xbley blnje kn)
  • Ma bantal (oppss!)
5 Yang Paling Spesel - Penjawab Tag Nyawa Yg Seterusnya:
  • Si Sue & Beng (haha..kne ltk sme2..diorg kembar nih)
  • Cik Rose (cik non blurr)
  • Miz NaniekuH (comey2 sengal)
  • Mmber claz esp eniey n anis (lame mum dop update blog mum)
  • Nai..Aril..Norlin..NIK!!..n Sume yg dlm senarai blog list..haha..senang..
Read More »

Sunday, March 08, 2009

..sronot tgk muvee..

ari nie aku brsenang lenang jew..maleh nk wt kj la..tgk si rumate ak bntai drama cine..ak pon bntai la muvee yg ak da lme dwnload tp x tgk2 lg..haha..aku mmg xsda dri btol..proposal x siap agi..tutorial fizik nth ke mne..projek polymer n fizik x siap2 lg..haha..xpe la..bkn slalu tgk muvee..ok..back to da topic..sblm nie ak tgk madagascar both muvee..mmg wt ak pecah perot la..rumate ak pon pndg plek ja..haha..i like to move it move it..


nie ak bru abes tgk Bedtime Stories..haha..agak sronok jgk..sume cerite yg diceritekn pd budak2 jdi knyataan..ako pon nk cenggitu..bule x? ak crite ak jd ank org kaye..sume lengkap..ade kete besa..umah besa..katil besa..baju 10 almari..kasut 10 almari..umah cm istana..lps tuh dpt prince charming yg plg ensem di muka bumi..wahaha..manyak pelasan ini bdk..ngee..klo la jdik knyatan kn sronok..haha..citer nie mnarik la jgk..tp yg plg mnarik xde muvee bule lwn ialah...

another cinderella story la..haha..ak plg suker tgk citer nih..pnuh dgn dance..i love it..tgk diorg dance make me more n more exited la..tataw la..love dis muvee so much!!~
nex muvee maybe seven pounds..tgk la bile nk tgk..xde mse..dgr mmber2 said tis movee awsome..tataw la..jz wait n c..spe2 cdgkn la muvee ape yg lg bez..hehe~

~sya_balqis~
Read More »

++..aku telah diganggu..++

haha..tajuk xbley blah..bkn kne ganggu aper pown..tp kire ganggu la..org yg gngu aku..benci btol..ak da x nyibuk idop diorg suker2 nk kco ak lg..mmg aku saket2 ati..xlain n x bukan..ex-bf aku punyer aweks..
adehh..ape ke sengal kew..xphm bahase ke..ingt ak nie kmpunan sgt ker dgn laki ko tuh..ak da lamer bengang dgn laki ko tuh..suker sgt mnyusahkn aku..ak nie kire baik ati taw kwn lg dgn ex aku tuh..xde pon mcm sstgh tuh putus tros..2 pn x bsyukur..biler sedih ke ader mslh crik aku..lps 2 awek die dpt taw..akuu jgk yg kne..smpai gado2 dlm myspace..halibau punye aweks..cett..ingt aku nie gila sgt ke dgn laki dier tuh..mmg mlmpau la dgn kate2nye yg pedas n xde insurans mulot tuh..g kawen jela..mnyusahkn org jer..klo takot laki ko tuh lari ikat ar..nper nk mrh2 akuu..laki ko tuh yg crik akuu..xphm la ak dgn pompuan cm dier tuh..ak bsabo je smpai la skrg..n skrg nih ak da block myspace dier..n ak xdpt lg dier pny komen yg penuh dgn cacian n makian kami..haha..tp smlm ak dpt private no calling..ak taw saper yg callin..mst ex aku..xde org len..ak pon bia la hp bdering smpai pg..bolayan la..xde mse ak nk layan..malehh..da 3thn die x pergi lg dr idop aku nih..ak pon xtau naper..stil lg ingt no hp ak wpon dier da byk kli tukaq no bru..2 yg aku musykil tuh..lps ak da x angkt callin dier, dier gne kwn2nyer yg aku knl la jgk msg2 n kco2 aku..n ak mmg da tekad xkn layan no yg xde dlm snarai hp aku nih..nthlew..ape cer la mamat nie benanye..smpai skrg aku xphm..huhuu~


persoalan yg timbul kt kpler aku nihh:
1. naper aweks tuh xmrh jer laki die dr kaco aku??mrh aku xde kesan pown..
2. nper ex ak kaco ak smpai skrg walhal da ader aweks dpn mate??
3. nper memory otak dier kuat smpai stil ingt no hp aku??patotkah aku tukaq no??
4. naper diorg nih x kawen jer..senang kn??
5.any suggestions??

p/s: psl laki pon nk berebot n gado kn..hebat x?ak pon xphm..hehe..

~sya_balqis~
Read More »

Monday, March 02, 2009

::..TAG from bEnG..::

Continue this game by taggin 7 people

~Rose Mirzanaa (ape plek nick ko nih??)~
~SuE-hOney (cian xde tenet sgt..hehe)~
~cikgu eniey (ko insan bese kew?hehe)~
~iichigo-anis (sedap nme nih..haha)~
~myWords - Nely leyana..(tag lg nih..)~
~she, her, hanani (mek nih xprnh update blog)~
~sume yg dtg blog aku nih..payah nk mention sumer..hehe.. =P~

1. What have you been doing recently?
* bru abes tgk email..mcm2 org add aku nih..

2. Do you ever turn your cellphone off?
* yup..klo aku majok dgn "dier"..hehe..

3. What happened at 10.am today?
*bru abes claz TKP..

4. When did you last cry?
* erm..bru2 nie jgk la..lupe la..

5. Believe in fate/ destiny?
* erm..nth lew..ye kot..

6. What do you want in your life now?
* tido tiap2 ari bule? msti bez jer..hehe..

7. Do you carry an umbrella when it rains or just put up your hood?
* yepp..xmo kne ujan bwk la payung erk..

8. What’s your favourite thing to do on the bed?
* tdo la..bgayut..nk wt aper lg..sensitif...haha~

9. What bottoms are you wearing now?
* pants..

10. What’s the nicest thing in your inbox?
* erm..prbelanjaan kawen dr "dier"..haha..simpan2..

11. Do you tend to make the relationship complicated?
* xmo la..ape ar..huhu..

12. Are you wearing anything borrowed from anyone?
* nope..nk pinjam saper??sume sdn bhd..

13. What was the last movie you caught?
* erm..u me aur hum..haha~

14. What are you proud of?
* sayer bdk rendah dri..tp bdn tinggi galah..ngee~

15. What does the oldest text message in your inbox say?
* nk mention ka?malu2..phm2 sndrik la..haha..

16. What was the last song you sang out loud?
* erm..aliff..akan tiba..

17. Do you have any nicknames?
* wAniE..tp dak2 nie suker pggil aku cikgu besar..uwaa...

18. What does the newest text say?
* "syg jg tido lame2 taw..kang gemoksss..."ade ke..xbek taw..

19. What time did you go to bed last night?
* awl..kol 1pg kot..hehe~

20. Are you currently happy?
* yep yep n yep..

21. Who gives you the best advise?
* dri sndri..spe lg nk nasehat driku ini..huhu~

22. Do you eat whipped cream straight from the can?
* ye kot..bule je kn..

23. Who did you talk on the phone last night?
* "dier"..si kambing yg ade misgut..haha~

24. Is something bugging you now?
* naper la kambing nih xmsg hakuuu.....

25. Who was the last person to make you laugh?
* claz TKP td..lukis muke org yg x srupe org..haha~
Read More »

Sunday, March 01, 2009

++..oCtObEr'S gUrLzz..++




Loves to chat. Loves those who loves them. Loves to takes things at the center. Inner and physical beauty. Lies but doesn't pretend. Gets angry often. Treats friends importantly. Always making friends. Easily hurt but recovers easily. Daydreamer. Opinionated. Does not care of what others think. Emotional. Decisive. Strong clairvoyance. Loves to travel, the arts and literature. Touchy and easily jealous. Concerned. Loves outdoors. Just and fair. Spendthrift. Easily influenced. Easily loses confidence. Loves children.
Read More »
Copyright © 2008-2016 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®