Wednesday, April 21, 2010

:: 4 sahabat karib mandi bogel..oppss!! ::

okayy..sblm tuh meh ak citer ape yg aku wt hjg mggu lepas sblm ak citer psl title ats tuh..

ahd lepas..disbbkn otak ak da senget sblh akibat tnda PEKA bdk2..
ak dgn xmalunye mngajak mmbe2 yg ade kt sg buloh nie kua jln2..
haha..spe lgi..

:: salleh ::
:: nasrul ::
:: noor ::
:: hasifi ::
:: mona ::

nasib bek ade diorg..bule ajak2 kua jln2..
hehe..

so..kami pon btolak la ptg tuh..
mule2 g Tmn Layang2..
seyes..rmai giler org kt c2..
ingtkn da xde siape lg yg main layang2..
klo g tmn layang2 nie xde nk ckp cm2 da..
mmg layang2 xpupus lgi la..
rmai jgk yg main..
xkire usia..tua muda..
cm biase bdk2 dating pon ade jgk..
ishk3~~

~ aku je yg pdg kamera..sbb aku chumell..haha~

lps tuh gerak plak kt sunway pyramid..
disbbkn utk memenuhi kehendak perutku yg lapar nie..
kami g la mkn dlu..wahaha..

n then..bowling tyme..
si mona yg beria2 nk main..siap bwk stokin dr umah..haha..

~ nie psgn bahagia kami..mona n fifi..hehe ~

tp ari tuh enjoy la jgk..dpt sronok2..
n dpt jumpe naim..
(oppss!!)
shhh!!!

yela2..nk sgt kn nengok org mndi bogel..sila la tgk..
haha..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gambar Bogel, Lucah, Melayu Boleh, Redtube Malaysia, blog lucah, 3gp melayu
*nie ak dpt dr blog org tuh..mmg klaka..haha..


so..xde kontroversi n gossip k lps nie..
haha~~


bubbye~~
Read More »

Sunday, April 18, 2010

Dara Melalui Tapak Tangan


err..motif artikel nie?? saje nk kongsi..terjumpe mse google tdi..okey..layan..
Sebenarnya, melalui tapak tangan kita boleh membuat penelitian berbagai aspek tentang perangai atau sikap seseorang itu sama ada lelaki atau perempuan. Melalui tapak tangan juga kita boleh merenung masa lampaunya dan apakah yang tersirat dihatinya. Sentuhan ini disebut sentuhan antara hati ke hati. Akan tetapi ilmu meneliti tapak tangan ini tidaklah perlu mempunyai ilmu firasat atau batin. Memadai dengan melihat beberapa perubahan fizikal tapak tangan seseorang itu, sama ada mereka yang kuat bekerja, malas atau bermacam-macam lagi.


Justeru itu untuk memastikan seseorang gadis itu masih dara melalui tapak tangannya. Retak pada bahagian kanan dan kiri tapak tangan kanannya menandakan gadis itu sudah tiada dara. Jika gadis itu masih dara, telapak tangannya samada sebelah kiri atau kanan tidak akan retak. Keretakan ini kelihatan jelas dengan urat-urat walaupun tangan gadis itu lembut. Sebalikknya gadis yang masih ada dara akan kelihatan kiri dan kanan telapak tangan kanannya licin dan lembut. Sebaliknya mereka yang tiada dara, jika ditekan pada bahagian kiri dan kanan tapak tangan kanannya, warna pucat akan berlaku dan lekukan akan kelihatan terlalu mudah menolak balik ke asal.



Walau bagaimanapun tidak semua gadis akan mempunyai sisi reka bentuk yang dinyatakan sedemikian. Ini selalunya berlaku pada gadis yang berkulit tebal dan agak kasar. Tetapi untuk mempastikan kedudukan sebenar gadis itu antara masih dara atau tidak, anda juga oleh memerhatikan pada bahagian tengah tapak tangan kanannya. Jika terdapat garisan yang terputus pada bahagian tengahnya bermakna gadis telah hilang daranya. Akan tetapi garisan itu tidak putus bermakna gadis itu masih suci.

Selain daripada tapak tangan, ibu jari dan jari kelingking juga boleh memberikan petunjuk sama ada gadis itu masih suci atau tidak. Untuk tujuan itu anda banya perlu menyentuh ibu jarinya dan genggam selama satu minit. Jika ibu jarinya panas dan kelihatan merah apabila dilepaskan dari genggaman anda, gadis itu masih dara. Akan tetapi jika jari itu kelihatan kecut dan pucat walaupun panas, gadis itu sudah tiada suci lagi.



Untuk melihat jari kelingking pula anda hendaklah memegang jari kelingking gadis itu dengan sedikit kuat selama seminit, kemudian lepaskan. Tanyakan kepadanya bagaimana rasa jari kelingkingnya setelah digenggam dan dilepaskan.

Jika gadis itu mengatakan tiada rasa apa-apa, bermakna dia sudah hilang dara. Tetapi jika dia berkata sesuatu yang sebagai contohnya, berdenyut, berdebar jantungnya, tersentuh perasaan pada hatinya atau setidak-tidaknya sedikit sakit yang berdenyut pada jarinya, maka gadis itu suci.

Biasanya sentuhan yang saya maksudkan ini hanya boleh dilakukan antara lelaki dan perempuan sahaja. Jika perempuan dengan perempuan melakukannya ia tidak memberi kesan kepada yang melakukannya. Tetapi untuk tujuan meneliti tapak tangan, anda sendiri boleh melakukannya dengan memerhati garis-garis yang ada. Jangan risau jika terdapat garis-garis pecah pada telapak tangan anda jika anda masih dara. Sebenarnya ada kemungkinan oleh kerana anda bekerja agak keras, maka terdapat pada bahagian tapak tangan anda pecah-pecah atau berurat.



Walau bagaimanapun keperibadian yang mulia dan sentiasa menjaga kesucian diri tidak akan memberi sebarang kesan terhadap diri anda. “


terpulang la.try la klo nk..myb berkesan..who's know~~
Read More »

Saturday, April 17, 2010

:: Sukan Tahunan SMKBBSB ::

10 April yg lepas berlangsunglah sukan tahunan utk smk bndr baru sg buloh..
hmm..
aku xde rumah sukan..
rumah putih (belot2!!)
haha~~

so far..mmg besh la ari tu..sume kostum bdk2 kawad kaki mmg chntek2 belaka..
ak suker!! (^v^)

rumah Nadim aka oren yg menang pd thun nie..
merampas takhta yg slama nie dipegang oleh rumah Lekir aka ungu..

so..layan la gmbar2 kt bawah nie..

















Read More »

:: update 2 minggu lps ::

sng je tajuk aku tuh..haha..
skrg nie mkin bz dgn keje..hmm..
keje ape?

1. minggu sains - treasure hunt ala explorace
2. tanda PEKA bdk2 kelas aku neh..

disebabkn bz psl 2 hal tsebut aku mngabaikn lesson plan slama smggu..wahaha..
mmg baik yokk!!
haha..

mggu sains tula yg wt aku krg tido mlm..
wt soalan..kertas kerja..sediakn soalan..potong2 soalan letak dlm sampul..lipat2..
lecehh~~

byk lgi program sains yg dibuat mggu nie n mggu depan iaitu:
- explorace (da buat da..penat seh!)
- unbreaking egg (da wt jgk pgi tdi)
- melukis 'sc n tech pada masa hadapan (suda wt jgk)
- teka silang kata
- mencipta bahan terbuang
- kuiz sains ala parlimen

mggu dpn jgn Prof Ramli Hitam akn dtg meng'observe' kami..
aku naik pening bile dgr brite nie..
sbb prof mgkin msuk kelas 2 murni tu..
kelas yg mcm hantu..
suka bercakap dlm kelas..
suke main2..
lari2..bjalan2..
ak benci betol dgn suasana nie..
ngaja pon skadar bg jwpn buku science process skills smata2..
ak xsuke cmnie..

so, xkn la ak nk ajar cm2 dpn prof nnt?
mmg nek pening jgk kple ak nie..huhu..
nk suh msuk kelas 1 cerdas xdpt plak.
sbb 2waktu itu semuanya pkl 5 ke ats.
prof xkn tggu smpai cm2 skali..
huhu..

saket kple jgk pikir hal nie..huhu~

kelmarin ak layan Anugerah Bintang Popular-Berita Harian..
(mmg ak tlmbat tgk program nie..hehe)
so far mmg sronok..suke kak engku dgn sharifah shahira kendali program..
plg sronok lagu "Kau Pergi Jua" yg diedit utk kesesuaian lagu utk Arwah Ustaz Asri..
mmg touching la..aku pon sedih jgk..
huhu..
sme jgk mse Aznil mndedikasikn awardnye kpd arwah Din Beramboi..
nmpk Aznil mse tu pn da bergenang da..
huhu..

bru tdi jgk dpt tau Achik Spin meninggal dunia kt Highway Kajang-Seremban ptg tdi..
muda je umurnye..28..

Allah swt xmngira usia untuk Dia mngambil nyawa seseorang itu..
Al-Fatihah..

Read More »

Sunday, April 04, 2010

:: twilight saga: new moon ::


patotnye ak post citer psl nie smlm..tp connection xbrape elok ak tangguh la entry neh..
hehe..

ok..smlm bru ak layan citer neh..
"ya ampunn..da basi da weyy!!"
taw2..ak tlalu bz sgt smpai xde mse nk tgk..
da lme da ader dlm lappy neh tp bru bpeluang tgk..
huhu..

citer nie mmg ak suker..tp kisah kali nie byk psl Bella..
lps tuh si Jacob yg tbe2 jdik serigala jadian..
Edward plak citernye kt dpn2 n blakang2 jer..
ishk3.xpuas ak nengok Edward..huhu..

ak nk tgk citer nie sbb nk tgk Bella tukar jdik vampire..
alih2 xder pon!!
cess..
yg ader pon jz Alice yg bule nengok mse dpn yg Bella akn jdik "one of us"
ishk3..
bilenye Bella mau tukar..
mau nengok..
huhu..

so..kompem2 la ade smbgn Twilight yg ke3 coz laz skali Edward mlamar Bella utk kawen dgn dier..xtau terime ke x..so..mmg ak akn nntikan Twilight yg ke 3..
"Twilight: Eclipse"
yeahh!!

Read More »
Copyright © 2008-2017 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®