Wednesday, July 31, 2013

Wordless Wednesday # 21: Food Story

macam2 jenis makanan boleh dibentuk mengikut kreativiti anda sebenarnya. so, jom checkidaut gambar2 design makanan yang comel2 dan kiut2 mengikut pelbagai penceritaan dan daya penarik yang sangat awesome! :D


    

















lovenota 1: terlalu comel macam tak sampai hati nak makan je..haha
lovenota 2: saya tak sekreatif ini :D


Read More »

Monday, July 29, 2013

Monday


kesian, tak ada siapa suka hari isnin kan? 
monday blues orang kata.
baik orang bekerja mahupun pelajar. 
hehe 

saya pun tak suka jugak.
sebab?

jadual 'packed' sangat.
sedihnye (T.T)

kenapa tak buat kerja 2 hari, cuti 5 hari ek?
hoho *abes la dunia*

korang suka hari isnin tak? :P


lovenota 1: budak2 dah start trial PMR. apa la keputusan diorang kang..poning den~
lovenota 2: batuk saya tak baik2 lagi. sangat curiga..hurmm~


Read More »

Saturday, July 27, 2013

Kenangan Tahun 80-an dan 90-an


kalau kita imbau kembali kenangan kita zaman2 dulu, mesti rasa seronok kan? macam2 kita buat tapi kanak2 zaman sekarang tak buat dah. betul tak? :D














































antara banyak2 gambar kat atas, mana yang paling memberi kesan nostalgia kat korang? meh komen meh..hihi :P

lovenota 1: saya buat semua gambar di atas..haha
lovenota 2: rasa macam nak kembali ke zaman kanak-kanak je kan?


Read More »
Copyright © 2008-2016 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®