Monday, November 03, 2008

++..fiRsT pApEr..++

ari nie bersamaan 3 november aku amik 2 paper (saket kple aku taw cover 2 subjek nih)..pengujian, pengukuran dan penilaian pendidikan (KPN) dan rekabentuk instruksional dan teknologi (KPT)..dua2 paper nie teori semata2..dok mghafal jer..smpai ak ngntuk nk hafal 2 sume..huhu..bule jwb kew?haha..KPN ak bule jwb lagi..kua bilik exam td ok ja.. MySpace

balik umah mkn megi tomyam..haha..lapa giler..nk mkn nasi mls giler nak msk..mkn jela ape yg ade..then lps mkn bkn nk bce buku..aku g tdo..haha..ngntuk seh..ade mslh yg x dpt dielakkan mlm td smpai ak x bley tido n mate sembam..MySpace

lps 2 ak pn dgn senang ati g la exam KPT kol 2..msuk2 tgk soklan tu..adess..ape nih..saket kple ak..nyesal x sudah ak tdo tghari td..bkn nk revision laz minit..g tdo plak..huhu..MySpace

aku pon jwb la paper 2 dgn redha..nth cmne la result ak kang..ak dpt agak la..mst pgkt B..huhu..lingkup 1 da..yg lain2 ak xtau lg..nk stdy pon da mls..wat hapen 2 me??
MySpace

ak pn tgh tnsion psl bnde len..nk ckp pn x gne..xde spe yg bule tlg ak..2 yg ak mngis2 mlm td smpai x bley tdo..mate pn sembam semcm..ak rse rumate ak tau ak nngis mlm td..coz die pon x bley tdo sgt mlm td..ak hampir melakukan 1 kj yg plg bodo dlm idup ak..tp izwan mnyedarkn ak yg ape yg aku buat 2 salah n die mmg btl2 mrh dgn tindakan aku..sedangkn ak wt sume nie utk die..nth la..ak trsilap lgkh..nsib baik ak bule undurkn dri dr buat kj tu..MySpace

Ya Allah, lindungi diriku dr melakukan kerja2 yg tidak diredhai olehMu..Amin..

No comments:

Post a Comment

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®