Thursday, July 02, 2009

..tag fom atilia..

1. Bekas kekasih saya adalah :
org yg plig bodo yg prnh aku jmpe..huhu..

2. Saya sedang mendengar :
lgu dlm lptop neh..lame xlyn..

3. Mungkin saya patut:
siapkn projek tesis chitosan aku secepat yg mungkin..huhu..

4. Saya suka :
tgk conan aka shinichi malu2 kuceng dgn ran dlm detective conan..haha..

5.Sahabat-sahabat baik saya :
yg bru je chat dgn aku tdi..i mish u allz..

6.Saya tak paham :
naper semut suka sgt naik ats meja aku neh..hishh!!

7.Saya kehilangan:
rntai emas yg amat berharga....myb dlm RM2ribu++ ..aiyak!!mne bule luper..


8.Ramai yang berkata :
ko da mkin berisi..hakhak..

9.Makna nama saya :
syazwani = keharumanku

10.Cinta itu adalah :
kasih sayang

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
xde org pon kt umah aku..huhu~

12.Saya akan cuba :
berusaha utk mnjdi org yg bjaya..ahaks!!~

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever..smpai akhir hayat

14.Telefon bimbit saya :
motorola v360 n nokia 6610

15.Bila saya terjaga dari tidur :
carik hp dlu..tgk jam..lsp 2 tgk ade msg ke x..hehe..

16.Saya paling meluat apabila :
org bangga dri neh..huhu..

17.Pesta/Parti adalah :
tmpt org bsuke ria..tp ade je party yg mlmpaui batas..huhu

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kuceng..haha..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
mse high skewl

20.Hari ini:
siapkn beberapa sample chitosan dlm swelling..

21.Malam ini saya akan :
kemas bju coz sok nk lepak umah diyana..haha..

22.Esok pula saya akan :
ade kt umah diyana..xdpt nk tgk my farm kt fb..

23.Saya betul-betul inginkan :
kasih syg yg bpnjgn..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
mls nk belek..da lmbt g lab..haha..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shpg mall

26.Makanan Barat atau Jepun :
barat..jepon xmkn sgt..terutama sushi..huhu..

27.Bilik yang terang atau gelap :
depend keadaan..

28.Makanan segera adalah :
mknn ringan yg slalu dimkn klo lapa..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
aku da putus fius ke mlm neh..haha..

30.Siapa yang anda nak Tag?
*spe2 yg baca tag aku..*
*fren2 kt fb*
*kamoo*

2 comments:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®