Tuesday, July 07, 2015

CPUV #249 : Paper Towns Movie



Terima kasih Nuffnang. Walaupun agak lama saya menyepikan diri, tetapi Nuffnang tetap memberikan advertiser kepada blog saya yang tak seberapa ini. alhamdulillah. rezeki Ramadhan. 


Sudah banyak advertiser yang sudah dikreditkan ke blog saya. jutaan terima kasih kepada semua advertiser yang memberi peluang kepada saya. jika dilihat kepada gambar di atas, terdapat 6 jenis campaign yang masih kekal aktif iaitu:

RHB Lifestyle App
Resort World Sentosa - Hotel Michael
Shell Helix "Love My Engine"
Goodyear Assurance DuraPlus - Tyres
Wall's Magnum Raya

Dan yang terbaru, CPUV yang ke 249 ialah Paper Towns Movie. oh, ada filem baru nampaknya ye. Filem ini akan release pada 24 Julai 2015 yang dilakonkan oleh Cara Delevingne dan Nat Wolff. macam genre ala-ala misteri je. nak baca sinopsis Paper Towns, boleh ke Wikipedia



Kenapa saya kurang aktif?

Entah..hahahaha. saya agak busy dengan kerja hakiki, *walhal takde busy benor pun..hihi*. saya kurang mempunyai masa untuk aktif berblogging seperti tahun-tahun lepas. walaupun saya amat merindui beberapa rakan blogger tetapi apakan daya, malas saya lagi berleluasa dari rindu itu. hikhikhik. tetapi ada juga beberapa blogger yang datang singgah juga walaupun sudah lama tak bersua. terima kasih juga saya ucapkan. kalau ada masa saya akan singgah balik. insyaAllah :)

Sekarang nie saya hanya tunggu masa free untuk kembali berblogging. bila free tu, saya pun tak pasti. yang penting saya dahulukan pelajar-pelajar SPM 2015 nie. banyak yang perlu saya lakukan. agak serius di situ ye.

Jika nak diceritakan mengenai Alexa Ranking pula, agak bernasib baik sebab sebelum ini Rank di Malaysia mencecah 100 ribu semula seperti dulu-dulu..hehe. tetapi, apabila trafik kembali kencang, ranking Malaysia sudah naik kepada 828. alhamdulillah. tengok graf tu pun dah ada bergaris-garis. kalau tak, tak muncul pun graf garis kat situ. siap tulis "Historical data not available for site ranked > ~100,000". amboi, tau la blog kite tak popular kan..hehehe.



Akhir kata, terima kasih kepada semua visitor yang datang ke blog ini terutama pelajar-pelajar PT3 2015 yang mencari bahan/rujukan kerja kursus Sejarah dan Geografi. mereka adalah penyumbang terbesar trafik dalam blog ini sebab setiap hari visitor saya akan mencecah sehingga lebih dari 100+++ ribu dan pageview last month mencecah 1.8 juta. saya amat bersyukur kerana dapat membantu semua pelajar PT3 menyiapkan kerja kursus mereka. walaupun ada cacian dan makian yang dilemparkan kepada saya, ia tidak membawa apa-apa erti pun. 

Sekian, Terima kasih.


lovenota : aku rasa macam surat rasmi je kali ini. mood skema gile. 


4 comments:

  1. huhu 1.7 juta bulan lepas.alahai saya nak smpai rate tu..mencirit dulu hahaha :D

    ReplyDelete
  2. Tahniah Cik Balqis, dah lama tak singgah sini ^-^

    ReplyDelete
  3. wahh tahniah qis
    rezeki yang mencurah2

    ReplyDelete
  4. Ahaa, its pleasant dialogue about this article here at this blog, I
    have read all that, so now mee also commenting
    at this place.

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®