Tuesday, May 26, 2009

..Tag dari naili..

tdi aku layan citer baru..

BARBIE PRESENT THUMBELINA

besh jgkk citer neh..bg ksedaran jagela alam sekitar..jgn asyik nk wt pmbinaan jer..2 yg PD da pns..dgr citer dr paan la..haha..ak tataw biler nk balek PD..busan jgk dok cni..huhu~

hurmm..b4 nk tidow neh lyn la email2 n d other social site also ma luvly blog..shahril da bukak akaun fb baru..agak sengal coz soh add dier..xreti add sndrik..pe kehal la..haha..n biler bukak dashboard ader tag baru dari nai..n c ma name kne tag..ak pon senang ati buat la..mmg da xde kj pon..haha..agak byk jgk la soklan..haha..thnx nai..

1)Bekas kekasih saya adalah..
eww..perlu kew..ak benci mamat tuh..cehh..

2)Saya sedang mendengar...
lagu kt ma blog..mix dgn bunyi kipas yg mmg xsdp didgr..haha..

3)Mungkin saya patut...
tido lps neh..coz sok nk g lab continue ma experiment..ade yg x bgn kang soh..hukhuk..

4)Saya suka...
mcm2..plg suker lepak dgn mmber..xlme lgi reunion bbq..mish all ma pren..yeah2..mish u too shahril..ahaks..

5)Sahabat-sahabat saya...
nk sebut ker..xmo la..kang ader yg kecik ati..haha~

6)Saya tak paham..
npe PD da pns..??krg sustainable kot..haha..

7)Saya kehilangan..
laz yg plg trase khilangan..of coz ma rantai..mhl tuu..mak ckp da klo ilang lgi xkn beli da..adeh!!

8)Ramai yang berkata..
bkn kate..pggil aku guru besaq..cz ak byk mulut..ahaks..bese ler..klo aku diam..bkn wanie la tuh..yeahhh..

10)Cinta itu adalah..
cinta??nth..tp cinta tuh mmg indah..lalalala~

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
bkn seseorg..sumer da tido da..ak post entry neh kol 2.30pgi..haha~

12)Saya akan cuba..
finish ma experiment 4 tesis n back to PD join da Reunion..

13)Ayat SELAMANYA.. membawa maksud..
for ever..tgk kamus balek..ak mls nk bukak..hikhik~

14)Telefon bimbit saya..
Nokia 7100i and Motorola 360..

15)Bile saya terjaga..
carik henset..tgk ader msg x..hehe..

16)Saya paling meluat..
org yg bangga diri..gedikss..

17)Pesta/parti adalah..
reunion all da mmber n chit chat smpai mlm..mkn2..n ade jgk yg ngusha2..haha..

18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
rsenye kuceng jer plg comey dlm idop aku..haha..

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
mse skola menengah..wenduuu..

20)Hari ini..
asyik2 lyn muvee jer..smpai mkn pon x..haha..

21)Malam ini saya akan..
da nk pgi da..ak x tdo2 lgi..tdo ah lps neh..hehe..

22)Esok pula saya akan..
rjinkan diri siapkan experiment chitosan tuh n wt DSC analysis..huhu~

23)Saya betul2 inginkan..
kereta..spe nk sedekah kt aku..haha~

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
ak mmg da tembam sket..mau kurus!! (tp nk kurus cmner..huhu)

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
shoping mall jelew..saket kepale dgn bunyi2 kt arked game..

26)Makanan barat atau jepun..
mkn jer..xkesah pon..

27)Bilik yang terang atau gelap..
klo wt kj kne terang..tdo musti gelap..ssh nk tdo cerah2 neh..

28)Makanan segera adalah..
mknn faveret aku..plg besh KFC..tringin la plak..

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
ckp kt fendy: aku x jnji bule join reunion..cz projek ak xsiap agi..tp shahril pakse aku n soh jdik date dier..tgk ah..klo ak g aku g la..hehe..
fendy ckp: gogogogogo wanie..hahahaha~
(sengal pny bdk..)

30)Siapa yang anda ingin tag..
ermm..
tgk kt blog list aku tuh..
ader blog ko x..
ko la kne wt tag neh..haha~

No comments:

Post a Comment

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®