Friday, November 06, 2009

:: perkahwinan..kawen??? ::


betol la..tp bkn aku yg kawen..sepupu2 aku yg kawen..haih~~~


tghari tdi ayh aku kejut bgn (bgn tdo..haha) soh ikot balek kpg..so ak on jele coz klo balek kpg dpt mkn sodap2..haha..mmg rzeki aku ler dpt mkn pulut durian..haha..sedap giler~~

yg ade kt umah opah ak pon cume kak ngah aku dgn beby bru die..beby boy..n ank2 anjang aku..ptg tuh kak long aku plak dtg bwk ank2 die yg buas tuh..pening jgk kple tgk depa tuh..mse tuh la citer yg kak chik aku kawen bln 12 neh..n lps tuh dgr plak si farah anak mak ngah aku plak nk btunang dgn polis shari sblm kak chik kawen..lps tuh dgr plak kakak farah..kak yong nk jgk tunang thn dpn..


tunang..nk jgkk~~
si farah plak katenye xnk tggu lme2 tunang neh..6bln lps tunang kawen..mknenye lps ak prktikal die kawen..yela..org kater xbaik tunang lme2 kn..lgpon diorg 2 tuh da keje..bru keje..tp 2 la..abah ckp bru keje da nk kawen..cpt betol mak ngah dpt menantu..haha..sabo jele..

hmm..bile difikirkan..sume sedara ats2 aku sumenye da kawen..mule2 kak long aku..then kak ngah..lps tuh hady yg sebaya dgn aku..lps neh kak chik yg tua sthun dr aku..n diikuti oleh dua2 ank dara mak ngah aku yg 22 n 23 thn..hmm..klo ikot statistik yg dibuat olehku..lps neh aku la yg kena kawen..

ingt manusia jeke yg kawen..kete pon kawen jgk taw..


aku????? wahahaha..spe nk kawen dgn aku neh..keje pon idak..prktikum bru sem dpn..harta pon tadak..keje pon xstabil..nth posting ke x..prngai mcm bdk2 lgi..ade hati nk kawen..wahahaha..yg pntg tuh calon steady utk buat laki xder..haha..xpe la..ak redha jela spe yg nk lgkah bendol ak lps neh..kawen la..klo ade yg nk kawen pon si ida anak pak da aku..tp umo bru 21 la..haha..emmm..x pon nana adik aku tuh..die kater "da 4thn kwn dgn izuan..bule la kawen kn?"..gataiiii..nk kawen plak adik aku tuh..haha..xde mknenye..degree pon xder..nk kawen..betol2 nk melanggar bendol tuh..hehe..

sonok la opah aku..skrg neh pon da ader 5 org cicit..neh akn dtg nie xtau la produce brape..haha..aku?? 6thn akn dtg la kot..haha..

tp sumenye da kawen..da ade beby..cm besh je kn..haha..tp ak xmo lgi..ak nk keje dlu bru la pkr 2 sume..abah tuh da siap mntk mcm2 bile ak da keje neh..nk beli kete innova..besaq sket senang bwk balek kpg..ke nk tayang org..abah aku tuh..huhu..tdi die tayang kete kelisa kt aku n sedara2..kunun utk aku da keje nnti..yeke??? wahaha..tp xsdp didengar klo ak da amek kete tuh byr la sndrik..rm400 sbln..huh..mmg bsabo..tp klo g prktikal bwk kete msti besh kn..hehe..abah mmg la ckp bahaye bwk moto..kete lgi slmt..aikk..bunyi cm nk bg bwk kete jer..haha..so aku pon mmbuat cdgn utk dri sndrik utk amek lesen kete n moto biler da ade kt PD nnti..xkire..aku pau jele duit mak n abah..haha..mne taw dpt nek kete..ngeee~~~

xpe la..pd spe2 nk kawen tuh congratulations la..pd sedare2 aku ponn..
MyHotComments.com

p/s: oh..mama..saye mau kawen..kawen dgn sape..dgn spe2 saje..huhuu~~

No comments:

Post a Comment

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®