Wednesday, August 25, 2010

:: Award: Friendly Blogger Award ::

hari ini dapat award dari member blogger..
rasanye dah lama jugak la aku tak dapat award..
sejak "cuti" berblog sebab buzy assignment + thesis masa kat upsi dlu..
(orang lain pun buzy jugak..cehh..)

so, dengan berbesar hatinya aku telah mendapat award daripada cik akulife..
dia nie dari sabah..suka cakap jepun..seb bek aku paham sikit2..
(sebab aku layan karton jepun..macam cardcaptor sakura n detective conan..
kipas susah mati woo..hehe..)
tengkiu bagi award untuk blog cik balqis yang cikai nie..


now aku pulak kena bagi award nie pada friendly blogger yang lain..
penerima award ini ialah:

~~korang aka pengunjung blog ini~~

iyee..korang laa..yang tengah baca tu..
wajib ambil..tak ambil berdosa..
aku tak tanggung..hoho..

1 comment:

  1. Cik Su dah exchange link kat blog nie..selalu la singgh ye

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®