Saturday, October 16, 2010

Esok konvokesyen UPSI!!

rasa teruja sangat2!!
esok hari kebesaran..haha..kebesaran la sangat!!
esok berakhirnya segala pembelajaran di UPSI selama 4 tahun..
esok adalah penamat segala2nya..
permulaan untuk ke alam pekerjaan..
(eh..aku kan dah kerja nie..haha..kerja sebagai guru..pendidik ler)


aku kena sesi petang..
giliran Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Sains..
maklumlah kan nama bermula dari huruf "S" nie..
memang kena last2..
ishkk..kenapa tak susun ikot nombor matriks je..
kan seronok..hampehh..(opsss!)

so..ape2 gambar diupload kemudian..
tunggu..hehe~~

:: penat keje melayan minah2 and mamat2 arab..sleng english diorg berbelit2..adoii!! ::

8 comments:

  1. ala konvo ek esk...
    kalu saya di UPSI leh jupe awk mase konvo kan
    ape pun..Tahniah...Happy Konvo day

    ReplyDelete
  2. bestnya konvo.. tahniah ye.. :D

    ReplyDelete
  3. SALAM...AKU SUKE MENJADI GOL.PENDIDIK..TP REZEKI BLUM SAMPAI DA,,,

    ReplyDelete
  4. walau sudah berlalu, saya ucapkan tahniah ya..

    ReplyDelete
  5. tahniah...kongsi kegumbiraan :-)

    ReplyDelete
  6. wahhh...tahniah..
    Nnt jd cikgu la..

    syoknya..
    tahniah skali lg..

    http://fadthnwan.blogspot.com

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®