Thursday, March 06, 2014

Mimpi



Jam 4 pagi, bangun dari tidur terkebil-kebil..
"Eh, apa yang aku mimpi tadi?"

Tak semua mimpi kita ingat kan?
Tapi, saya ingat satu perkara
Saya bermimpi dikurniakan dua orang anak kecil
Seorang bayi lelaki yang sedang ketawa dan seorang anak lelaki kecil yang sedang tidur nyenyak
Macam mana tau lelaki? Nampak jantina? 
Eh, bukan. Melihat situasi mimpi saya tahu ianya lelaki.

Apa maksudnya?

Bermimpi akan di beri anak kecil atau bayi.
Artinya, Akan mendapatkan rezeki besar.

Mimpi itu mainan tidur. Kemungkinan terdapat maksud di sebalik mimpi tersebut. Jangan terlalu mempercayai maksud mimpi takut menjadi khurafat. Wallahu'alam. :)


lovenota 1: ke petanda aku kahwin tahun nie neh? lol
lovenota 2: berangan3! Cess! :P 

2 comments:

  1. ermmm... aku pulak mmpi 2 anak kecil pompuan.. siap nmpak wajah ibu dia skali..seakan2 wajah ko.. apakah??

    mimpi?? sebut2 mimpi2 nih.. teringat kt tepimimpi ke cik kak??

    muahahahahaha...

    esok aku balik gomeh... yahuuuuuuuuuuuuuu..

    ReplyDelete
  2. @chikun bodo punye chikun! harktuihh!puihh! werkk! bluekk!

    sabtu den koje..tak balik PD :(

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®