Wednesday, December 31, 2014

Hari Terakhir Segmen Saya!



Setelah sebulan berlalu, tiba masa "Segmen Zaman Persekolahan" sampai pada waktu akhirnya, iaitu pada hari ini. Sambutannya ok la kot, sebab saya letakkan syarat yang susah sikit kot sebab kena buat cerita mengenai zaman persekolahan masing-masing. tapi sebenarnya, satu dua ayat pun dah kira ok jer sebab tiada syarat yang mengatakan penceritaan memerlukan 350 patah perkataan seperti karangan sekolah dulu-dulu..hehe. 

Ini bermakna, semua peserta yang sudah menyertai segmen ini akan mendapat hadiah! ya! semuanya akan mendapat hadiah! best tak? yang membezakan hadiahnya adalah kualiti cerita anda yang menarik itu. tapi, yang paling penting semua dapat hadiah. siapa yang tak suka, kan? hehe.

Saya masih belum sempat membaca semua cerita peserta disebabkan kekangan masa saya sebelum ini menanda kertas peperiksaan SPM dan mesyuarat sekolah. mungkin saya akan mengambil masa selama seminggu untuk membaca dan menilai cerita anda. selepas itu, baru saya umumkan senarai pemenang segmen tersebut.

Kepada peserta segmen saya, syabas dan terima kasih saya ucapkan kerana anda berani menyahut cabaran saya. mereka ini adalah peserta yang memang komited dan memberi sokongan untuk menjayakan segmen para blogger. kerana mereka ini jugalah blogger yang tidak hanya terlalu bersandarkan kepada membuat entry Segmen/Giveaway semata-mata tempek banner di dalam entry yang kosong je. Tahniah!

Kepada yang masih belum menyertai segmen saya, masih ada masa lagi untuk menyertainya. buat 2-3 ayat pun boleh dikira. comfirm anda dapat hadiah kerana tempat pemenang masih lagi dibuka! ada 10+ blogger yang masih diperlukan. siapa cepat dia dapat! 

Nak join, klik je link di bawah:

Segmen : Zaman Persekolahan



lovenota : kepada para sponsor, bersiap sedia yer :)


13 comments:

  1. wahhh cayokk la cikgu hihii all the best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaaa tak sabarnya nak tahu hadiah apa yg kita menang hihihi

      Delete
  2. yeayy yeayy dapat hadiah. hahaha :D

    ReplyDelete
  3. Wah, ada masa lagi yer... Jap nak p terjah syaratnya ^-^

    ReplyDelete
  4. tahniah semua...untung semua dapat hadiah..:)

    ReplyDelete
  5. Tak sabar nak tahu pemenangnya..hehehe :)

    ReplyDelete
  6. tak sabar nak tahu pemenangnye hehe.
    besnye smua dpt hadiah ek cik balqis? hehe

    ReplyDelete
  7. untungnya semua dapat hadiah. heee ^_^

    ReplyDelete
  8. hikhik,,dapat hadiah jugakk,,yeayyy!! :)

    ReplyDelete
  9. Wah, cikgu tanda ketas SPM ea.. chayok2 !

    ReplyDelete
  10. fuhh tak sabar nak tengok pemenangnya nanti.

    ReplyDelete
  11. untungnyaa segmen ni.. semua dpt hadiah. ^_^

    ReplyDelete
  12. tak sabar nak tunggu keputusan ni...hehehe

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®