Wednesday, April 29, 2015

Captain America Berlegar di Johor



Ini baru dinamakan peminat fanatik @ die-hard fan Kapten Amerika! complete full set of Captain America. siap ada shield lagi. motor seakan-akan motor Kapten Amerika jugak. Ducati Monster beb! tapi yang takde ialah helmet. bahaya naik motor tak pakai helmet nie. ke helmet Kapten Amerika itu boleh diklasifikasikan sebagai helmet motor? boleh ke? hehehehe.

Siapakah Kapten Amerika tu?

Beliau ialah Kimberly Lee Tanberusia 46 tahun yang berasal dari Filipina. Dari sumber TheRakyatPost, dia dikatakan dicabar oleh rakan-rakan fitnessnya untuk memakai set Kapten Amerika dan menyahut cabaran tersebut. Dia mula memakai pakaian tersebut pada hari Khamis lepas (23 April 2015) dalam midnight filem untuk The Avengers yang ditayangkan di pawagam City Square di Johor Bahru. Kemudian, isterinya mencadangkan bahawa dia menghabiskan keseluruhan hari Ahadnya dengan memakai kostum dan menunggang motosikalnya di sekitar bandar Johor Bahru.

Tan berkata beliau membelanjakan kira-kira RM 1,200 untuk pakaian yang telah ditempah melalui sebuah kedai pakaian di Johor Baru. Winged Helmet telah diubahsuai untuk RM 1,300, manakala perisai itu merupakan tempahan khas dengan berharga RM 600.

Kalau dah fanatik, tak kira pasal duit pun. asalkan hati puas. betul tak?

Kalau saya jadi peminat fanatik, korang mesti boleh agak kan saya nak jadi apa. hehehe.


eh, opkos la LOKI! hahahah XD



image ini sebijik Loki kan..hehehe.

tapi yang paling cantik and sweet. 
Loki's wedding dress design


it will be my Wedding Dress! one fine day.
cantik kan? XD


lovenota : hari ini pun saya pakai baju tema hijau. ngee XD



2 comments:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®