Wednesday, December 09, 2015

Beauty Stalker


Lama saya tidak menulis sambil meluahkan perasaan. Tetapi malam ini saya terasa ingin mencoret serba sedikit di sini. Lama juga tidak menaip seperti membuat ayat karangan ala peperiksaan SPM. Pikiran, tiada siapa yang mahu membaca tetapi rupanya ada juga sweet-sweet stalker yang datang. saya rasa saya amat mengenali para stalker-stalker tersebut. yes, you..i know who you are, i know where you are. sudah lama tidak ketemu, tidak bertentang mata, bukan? 


Stalker is such a strong word. i prefer "Intense Research of an Individual". 

Salah ke stalker? Stalkerazzi..silakan, tidak ada sebarang peraturan untuk para stalker. kamu stalk saya, saya kembali stalk kamu. kamu pun tidak kisah, kan? kenapa buat begini? entah, mungkin perasaan ingin tahu yang agak menebal dan kuat, apa khabar kamu di sana? apa cerita terbaru mengenai kamu. sudah berkahwin ke tidak. sudah dewasa dan matang ke? Tiba-tiba terasa seram menyelubungi diri. aduh, sudah kenapa? Kadang kala pabila mengingatkan kembali peristiwa dan cerita lama tersebut menjadikan hati ini terasa gundah gulana. getaran itu masih ada, terasa kuat sekali. oh hati, jangan kau bermain cara seperti ini. lupakan, ya..lupakan.

Satu perkara sahaja yang ingin saya sampaikan kepada kamu. Ya, betul. Saya merindui kamu. i do miss you. Thanks for checking up on me even if you do not appreciate me at all.


lovenota : It's so awesome that i have a stalker like you :)


4 comments:

  1. ehem ehem siapa tewww
    hihihi bestnya ada stalker.
    qila takde pun......... </3

    eh hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seseorang yg pernah jadi org yg trpenting dlm hidupku..maybe? Hehe

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®