Friday, November 21, 2014

Manis Giveaway by Mama Darwiish



Manis Giveaway by Mama Darwiish

Mama Darwiish nak bagi kita hadiah! 
kit tinggal pilih je mana-mana hadiah yang berkenan di hati 
ada banyak hadiah yang anda boleh pilih ikut selera anda

so, saya nak hadiah full set Avon, iaitu;
Avon True Color - Over Nature Makeup Pallete (Eyeshadows & Blusher)
Avon Ultra Color Rich - Over Nature Lipstick
Avon Sweet Honesty Moments - EDT 50ml


saya nak full set Avon ini kerana Avon adalah produk turun-temurun yang digunakan oleh keluarga saya sejak zaman mak saya lagi. saya adalah pengguna Sweet Honesty Moments sejak dari kecil lagi. bau 'floral scent'  dari 'honey, citrus dan vanilla' dari perfume ini sangatlah wangi dan mampu kekal lama selama sehari, sesuai untuk perempuan feminin seperti saya. saya juga suka menggunakan eye shadow dari produk Avon. warna pallete yang dibekalkan sangat cantik dan sesuai dengan warna kulit saya. 

tengok perfume Sweet Honesty nie, teringat kisah saya di sekolah menengah di mana saya menggunakan perfume ini secara curi-curi sebelum ke sekolah. perfume tu kepunyaan ayah saya. bila dah habis tu, mengamuk jugak la abah sebab perfume tu dah habis secara tiba-tiba. dan akhirnya saya kantoi bila abah tau semua itu adalah kerja saya. hohoho!


nak full set Avon nie? jom kita join GA Mama Darwiish
hanya klik je pada banner di atas

arigatou!

6 comments:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®