Monday, November 10, 2014

Undi saya, Please!




Amboi! tajuk bukan main lagi, kan! sah lah muka ceq nie muka tak tahu malu kann! harap maaf jika anda melihat muka saya tebal 10 inci. tett! haha XD

Firstly, saya nak memperbetulkan balik semua komen-komen uolss di entry yang sebelum ini, iaitu:

> Pengorbanan Cinta <

Segala puisi dan nukilan ayat tersebut tidak ada kena-mengena dengan kehidupan saya sekarang. walaupun ada serba sedikit yang benar, contohnya yang 9 tahun bersama tu; itu adalah benar sebenar benar belaka. yang lain tak benar langsung..hahaha. sengaja saya buat puisi untuk segmen blogger Farrah, itu jer. dan puisi tersebut hanya diilhamkan selama 20 minit, saya main reka sesuka hati jer..haha. 

Saya masih lagi bahagia. awww :P

Sekarang sedang dijalankan undian siapa puisi yang paling kreatif atau puitis. so, anda semua tolong undi puisi paling puitis untuk saya yer! sebab saya tak kreatif pun macam AmyJ punya. siap ada hindustan lagi tu..awesome lah! hahaha.

> jom semua undi saya di link ini: [ Siapa paling kreatif, paling puitis ]

Jangan lupa AFundi saya yer! hoho! undi juga rakan-rakan lain ye. penat-penat diorang karang puisi tu tau. undian anda amat diperlukan. anda sebagai blogger perlu ada rasa tanggungjawab untuk mengundi. ok?

dah macam pilihanraya la pulakk! 


lovenota: karang saya nak blogwalking la, lepas buat kerja sekolah. aih, tua-tua ada kerja sekolah lagi. deyy~

13 comments:

  1. hahahaha... saya pnya ada kreatif pun.. pelik2 je ayat saya.. itu je mmpu saya fikir... tapi cik Balqis pnya awesome lah! sama macam kak HSB. meh saya tlg undi sekali ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ishkk..mane derr..Amy yer lgi kreatif aa..sume cite hindustan ade :D

      Delete
    2. saya pnya ada kreatif? -.- typo... *mana ada kreatif*.... waaa, komen first macam perasan sendiri -.-

      Delete
  2. cehhh !! penat je pujuk memujuk malam tadi... hahahahhaa..... gudluck qis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha tula psl, xreti plak nk reply komen2 yg saLah sangka smlm tu..sng2 trus buat entry je..hihi..tengkiu ^^

      Delete
  3. hehe goodluck :D on the way nak p undi hehe

    ReplyDelete
  4. hahahaha amy j memang puitis.. hoho

    ReplyDelete
  5. fefeling af ka?hehe. btw, tahniah la ya.

    ReplyDelete
  6. Tahniah kerana Qis juga berjaya :-)

    ReplyDelete
  7. Buat saspen jer baca entry tu. Baru nak pujuk, tak jadi la.
    Dah undi.

    ReplyDelete
  8. InshaAllah, semoga tuah memihak kepada cik balqis ^_^

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®