Monday, November 17, 2014

Rasa Nak Buat Segmen




Memang tengah ura-ura nak anjurkan satu lagi Segmen di blog ini. tapi sedang berkira-kira bila nak lancarkan segmen tu. sebab sekarang nie saya sendiri sedang sibuk dengan akhir tahun sekolah dan peperiksaan SPM. mungkin kalau nak buat pada waktu terdekat nie pun, saya kena buka tempoh masa lama sikit la. bagi masa untuk blogger lain dan juga pada diri sendiri untuk review blog peserta satu-persatu.

Macam biasa, kalau saya buat segmen tak ada nak bagi hadiah free-free *hoho!*. blogger kena ada usaha sikit untuk buat entry yang menarik dan kreatif. sebelum ini pun semua segmen saya memerlukan jawapan yang menarik dan kreatif. kali ini, mungkin saya nak korang bercerita pulak. ha, nak tahu cerita pasal apa? tunggu jela pelancaran segmen tu nanti. memang menarik! :D

Sekarang nie, saya sedang memikirkan hadiah yang hendak diberikan kepada pemenang. memang ada benda yang hendak diberikan, barang souvenier dari Sabah masih tak luak di tangan saya. Tetapi rasa macam nak banyakkan hadiah je. ada ke sesiapa nak derma @ sponsor hadiah untuk segmen saya? boleh drop komen kalau sesiapa yang nak ataupun hubungi saya di fanpage facebook di tab menu atas entry ini. kalau tak ada, tak pe lah. pakai hadiah sendiri pun boleh. hehehe

Nanti saya blogwalking blog uols kay? lama jugak tak BW..huhu. saya nak kena siapkan pemarkahan kertas Peperiksaan Akhir Tahun nie, dan nak finalize markah Peperiksaan PT3. 

Gambatae! 


lovenota : petang-petang yang hujan nie terbantut nak siapkan kerja..zzz


24 comments:

  1. Wah macam menarik ja ni cik balqis..x sabar nak tau..:)

    ReplyDelete
  2. bercerita? wah best ni..
    xsabar nak join gini. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti kaki bercerita nie..hihi. bagus2..make sure join nanti yer :D

      Delete
  3. Sue berminat nk bg sponsor. Boleh sms whatsapp 013 4774 285.

    ReplyDelete
  4. Waaa menarik laa segmen kreatif ni. Boleh saya asah bakat penulisan yang tak berapa kreatif skali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ishkk..semua orang kreatif, cuma bezanya sedap ke idak..tu je..hehe

      Delete
  5. nak kena tulis karangan kot ni?hehe.
    nak jadi sponsor pun tak ada benda yang nak disponsor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde la karangan. bercerita mengenai pengalaman. hehe :D

      Delete
  6. Replies
    1. wahhh..betul tuu! tapi takde la 2 bulan. sebulan je :D

      Delete
  7. balqis.. paper dah habis lom..??? kalau belum.. tumpu betul2 tau.. all the best dear... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah! XD
      tengkiu. tunggu nak cuti sekolah dan siapkan kerja sblm cuti :)

      Delete
  8. kreatif yg bagaimanakah?
    tak sabaq nak tahu ni..
    hehe..

    ReplyDelete
  9. InsyAllah akak nak join juga ni...bila tu dik....hehe

    ReplyDelete
  10. wahhh nak join juga la nti.. Cik balqis nak sponsor ke? Dila boleh gak sponsor barang...

    p/s: sejak2 ni rajin plak sponsor org..sbb sendiri nak buat kadang tu tak sempat. HUaaaa... TT

    ReplyDelete
  11. tak sabar nak tahu segmen ape qis nak anjurkan..hehehe

    ReplyDelete
  12. hai dear, mama baru je pindah... nak tuntut hadiah kan? nanti pm mama kat fb ok

    ReplyDelete
  13. waaaaahhhh, saya dah x sabar nak join segmen Cik Balqis ni!!! :D

    ReplyDelete
  14. Bab bercerita ni memang fail lah.
    Ngeee..

    ReplyDelete
  15. Ooo segmen bercerite rupenye... hahahah alamakkk kene asah dulu otak yg da karat ni

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®