Wednesday, June 26, 2013

Tonton Online dan OST Drama Epilog Cinta Khirana


Semua dah maklum drama Samarinda TV3 Epilog Cinta Khirana sudah pun tamat. last scene adalah yang memang terbaik sekali sepanjang drama ini dimainkan. serius sweet tengok Shahrul dan Kirana masa last ending tu *menjerit2 den tengok taw..suke3!*. 

kedua2 pelakon Nazim Othman sebagai Shahrul dan Tasha Shilla sebagai Khirana serius sangat sesuai. mereka berlakon watak masing2 dengan jayanya, terutama watak Khirana yang sangat2 innocent selepas hilang ingatan. watak Aliff Aziz sebagai Shakir pun ok jugak *muka jambu tapi jahat..watak jahat yang sangat sweet..haha!*. last2, Shakir nie jugak yang tolong Shahrul dan Kirana. watak Fiza Halim sebagai Ika betul2 menjadi, gila tapi nampak normal. dahsyat jugak gila dia kan? rupa2nya sejak kecil lagi dia sakit mental..ishk3. 

*sweet moment!*

next Qis mesti cari novel "Mencari Jalan Ke Syurga" hasil karya Hasliza Ismail. itu jelah kenangan dari drama nie kan? buat pertama kali Qis menonton drama sebelum baca novelnya..haha! so, nak cari novel ini di pasaran nanti lah. *boleh berangan Nazim Othman lagi..hensemnyeee..hihi*

sesiapa yang belum lagi menonton drama nie, Qis sediakan link drama tersebut. memang tak rugi menonton ok! 


kredit: malaymovie.com

semua lagu2 OST dalam drama ini semuanya Qis suka. Qis sendiri upload kat 4shared sebab nak sharing dengan korang semua. hehe. nak download OST Drama Epilog Cinta Khirana, boleh klik pada link di bawah:

Fakhrul Razi - Salahkah aku 
Aliff Aziz - Setiap Detik


lovenota 1: seriously jatuh cinta pada Nazim Othman..oh tidakk! XD
lovenota 2: lepas nie tengok Drama Kisah Cinta pulak la ye..hehe~


2 comments:

  1. watak khirana tu seyes mcm kat dalam satu novel ni "Ilham Hati".. mula jahat,bile da hilang ingatan jadi baik.hee..saya kekadang je layan cter ni.. tpi best jugak.hee

    ReplyDelete
  2. yeke..best x novel tu? bole cari nie :D

    btw harus layan sampai habis. memang best :)

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®