Tuesday, June 11, 2013

Ada beza ke?


bila saya mengaku ataupun tidak itu adalah kesalahan saya, ada beza ke pada awak? saya rasa jawapannya adalah



TIDAK! 







sebab? 

awak berhati batu!
tidak memikirkan perasaan orang lain!
pentingkan diri sendiri!
keras kepala!
fikir diri sendiri je yang betul!

semua itu ada pada awak!

saya ingin melindungi semuanya. biar lah saya melakukan dan mengorbankan diri sendiri. ada hikmahnya di sebalik semuanya ini.

doakan saya terus kuat ye wahai kawan2 :)

lovenota 1: makin teruk tahap kesihatan saya
lovenota 2: perlukan rehat dan percutian yang secukupnya =,=" *jangan tawarkan saya ke London. takut kes lain berlaku plak..haha*

2 comments:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®