Friday, October 10, 2014

It's Giveaway Time @ Mamamyraslove



It's Giveaway Time @ Mamamyraslove


saya suda ikut syarat-syarat Mama Myra:

1. saya suda like fb, follower yang ke 71
2. suda follow blog jugak, follower yang ke 7


pilihan saya adalah Giveaway # 1


TOTE by BOSS

saya memang suka beg. 
gila beg.
adore beg,
love beg,
saya juga buat beg collection
dan beg pink tu memang nampak cantik dan comel
warna yang lembut dan menawan hati saya..
chewahh..hihi

komen dan entry anda perlu dibuat sebelum 
1:00pm, 15 Oktober 2014.

nak beg jugak boleh join GA di atas
klik banner je ok?

arigatou!

2 comments:

  1. tq for joining dear~
    btw, beg tu kaler putih. dlm gambar nampak macam pinkish kan?

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen yang sama,

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®