Monday, October 06, 2014

Hari Terakhir Segmen! Hari Jadi Saya!



seperti tajuk entri, ya hari ini adalah hari terakhir Segmen Happy Birthday Miss Balqis. 
masih sempat lagi pada sesiapa yang belum join!


dan juga hari ini iaitu pada pukul 6 petang nanti adalah
Hari Lahir saya yang ke-27.
nampaknya saya semakin muda ye, hehe.


Google pun bagi ucapan pada saya..ngee



terima kasih atas ucapan yang cantik, comel dan kreatif dari anda
saya amat-amat hargai. 
saya akan datang melawat semua peserta segmen kelak, 
bukan hari ini la eh, busy celebrate..hihi
pemenang akan saya umumkan selepas menilai setiap ucapan anda.
sentiasa ikut blog ini untuk dapatkan info yang selanjutnya.

nak join klik banner di atas!

8 comments:

  1. hehheheh..
    selamat hari lahir balqis

    ReplyDelete
  2. Semoga panjang umo n dimurahkan rezeki amin :) happy birthday

    ReplyDelete
  3. Selamat Ulang Tahun Balqis Semoga Sukses Selalu
    (✿◠‿◠)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. selamat hari ulang tahun yang ke 27tahun 52minit(time post komen ni:)) bt cik balqis..harapan sy sbgai bloger semoga cik balqis sukses dalam pelajaran di murahkn rezeki oleh sang maha pencipta serta segala yg cik balqis hajatkan tertunai...amin

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®