Friday, October 31, 2014

Buka Kelab Malam untuk Kanak-Kanak


clubbing kelab malam untuk kanak-kanak


Trend baru New York paling hangat: kelab malam atau night club untuk kanak-kanak

Selamat datang ke salah satu kelab malam paling hangat di New York dan dari pengunjung kelab generasi baru : kanak-kanak berusia enam tahun.

Bilik VIP telah membuka pintu untuk kanak-kanak berusia 6 hingga 12 tahun pada petang Ahad untuk memberi peluang kepada mereka untuk merasai suasana kelab malam, muzik elektronik dan adegan tarian di New York.

Lebih daripada 300 orang, termasuk ibu bapa dan adik-beradik yang lebih muda, menghadiri pesta yang dianjurkan oleh pasangan suami dan isteri yang syarikatnya CirKiz membuka kelab malam di New York untuk anak-anak sebulan sekali.


"Saya suka itu. Anak perempuan saya mempunyai masa yang hebat. banyak keseronokan. Ia juga selamat untuk anak-anak. Ia dibuka pada siang hari, dan mereka dapat merasa seperti orang dewasa," kata Laura Lampert, seorang setiausaha undang-undang dari Harlem.

Sementara orang tua duduk dengan bir atau vodka dari bar, anak-anak dapat merasa di booth DJ - mereka digalakkan untuk menyentuh peralatan tersebut dan melibatkan diri di tempat yang bercampur.

DJ Natalie Elizabeth Weiss pada sesi kelab kanak-kanak dan berfikir mereka adalah cara yang cemerlang membuka minda generasi muda"Ini memberikan kami peluang untuk kembali ke akar kita sebagai manusia, yang berkumpul bersama dan menari muzik," katanya. Dia memberikan pelajaran DJ untuk anak-anak berumur tiga bulan, yang telah menjadi viral di kalangan keluarga yang bergaya di New York.

Ini adalah idea Jesse Sprague, seorang DJ yang telah bekerja di kelab itu selama 20 tahun, dan isterinya Jenny Song. Mereka mengatakan ini adalah menyeronokkan untuk kanak-kanak.

"Mereka boleh datang ke dalam ruang yang benar-benar hebat, bersosial dengan rakan-rakan mereka, lupakan televisyen, iPad dan tablet; dan masuk ke dalam kelab dan turut serta merasai pengalaman, sesuatu yang mempunyai getaran yang hebat," kata Sprague.

"Salah satu misi ialah kami mahu memberi inspirasi kepada anak-anak untuk meneruskan perkara-perkara yang seni. Ini membantu untuk mengembangkan minda yang kreatif, yang mempunyai anak-anak berada dalam persekitaran deria yang merangsang."

clubbing kelab malam untuk kanak-kanak


sumber : yahoo.com


Jangan benda nie dibawa ke Malaysia sudah. Malaysia nie kalau benda baru semua nak ikut. jadi trending katakan. memang mudah sangat terpengaruh. apatah lagi budak-budak zaman sekarang. bahaya wooo!


lovenota : nak menari pi join kelab menari, bukan pi menari kelab malam 



10 comments:

  1. Wow, Speechless..jangan Malaysia ikut cara dorang ni da ler..

    ReplyDelete
  2. benda2 yang jadi kat US.. mematangkan kanak2... seriously sha banyak respect cara didikan disana... tapi kalau budaya ni sampai kat Malaysia... lain pulak jadinya....

    hahhaha anak2 Malaysia cepat kena culture shock :)

    ReplyDelete
  3. Bila kanak2 dipaksa menjadi dewasa sebelum waktunya. Haremmm..
    Makin banyaklah pedhopile lepas ni.. Yuckiesss..

    ReplyDelete
  4. adoi mcm ni pon ada..
    bahaya2 -.-

    ReplyDelete
  5. Ayooo...rosak la budak-budak ni.
    Jangan la sampai ke Malaysia gejala ni.

    ReplyDelete
  6. semua nak kaut duit aje. janganlah ade rakyat malaysia macam ni.. rosak rosak

    ReplyDelete
  7. nauzubillah... mintak dijauhkan...

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®