Wednesday, September 05, 2012

Friends



cik balqis nak cerita 1 story..kisah benar..
cik balqis ada seorang kawan lelaki..namanya Mr.F..
we had been frens about 3 years tak lama lagi..
we sharing macam2 hal..tentang kerja..kisah cinta..family..hobbies
and a lots la..kami jadi kawan baik..a gud frens..

one day he got a new girlfrends..awek baru..paramugari..stewardess..
i'm hepi for him..sebab lama gila dia nak sembuhkan hatinya dari luka dari ex die dulu..saya cuba macam2 untuk buat dia hepi semula dulu..memang susah..macam2 cara kot..tapi liat sungguh hati die..hehe!

now he dah ada gf..tapi yang tak bestnye gf die tak suka saya..tak suka saya rapat dengan dia..padahal saya dengan Mr.F dah memang lama kawan pun..what to do kan..his gf tak sukakan saya..saya kena la terima..lagipun siapa saya kan..

his gf message me in fb..bagitahu yang mereka akan berkahwin bulan November ini..i'm happy for them..tapi yang xbestnye his gf cakap saya ada hati dengan Mr.F..memang saya ada hati tapi ada hati itu tak bermakna saya cintakan dia..saya anggap Mr.F nie hanya sebagai kawan je..tak lebih dari itu..huhu~
btw i kan dah ada Mr.Izwan [he will coming dis saturday..hepi3!!!]

Mr.F, i bukan nak marah u..tapi kita dah tak berkawan macam dulu lah..i dah xdpt nak sharing dengan u lagi..its really painful..
u are really good-man..childish..comel..suka bergurau..manja..im really heppy bila i dengan u..banyak berkongsi rasa n pendapat..everything~
i will miss u a lot..thanks for being a gud frend this before..i doakan u will hepi with ur future wife to be..semoga berbahagia ke anak cucu..amin~

Friendship isn’t a big thing – it’s a million little things.

2 comments:

  1. sedihnya cik balqis..sy pn ade besfren mcm ni jgk..ermm xnk lost contact dgn die :(((

    new entry:
    http://sayadalahaku.blogspot.com/2012/09/picsart-yg-awesome.html

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®