Friday, September 07, 2012

Drama Bersiri Adam dan Hawa

sekarang nie adalah fenomena orang gilakan drama bersiri Adam dan Hawa lakonan Aaron Aziz dan Nadiya Nisaa' yang ditayangkan di Astro Mustika Saluran 134 HD pada setiap hari Isnin - Khamis jam 10 malam.


drama ini adalah diadaptasikan dari sebuah novel yang ditulis oleh penulis kesukaan cik balqis jugak, Aisya Sofea

[klik pada gambar untuk membaca sinopsis drama Adam dan Hawa]

kat rumah takde astro mustika HD..ade mustika biase je..so cik balqis pun tercari2 sumber untuk menonton secara online drama Adam dan Hawa nie..

ada 2 sumber yang boleh anda tonton atau download drama Adam dan Hawa:




dua sumber ini memang boleh dipercayai..bukan spam or menipu macam sumber2 lain..
so siapa yang belom menonton silakan yer! cik balqis pun dah tengok sampai yang terkini (n_n)v

1 scene yang disukai oleh cik balqis..

"emm emm emm"

adam mukhriz berpura2 tak tahu ain hawani kena teman dia beli barang tadika..
comel giler muka aaron aziz..

tak sabar nak tengok sampai habis episod!


2 comments:

  1. saya suka giler cerita adam hawa. kami rekod keseluruhan cerite adam hawa kt astro n suka tgk berulang-ulang kali...hehehe..aaron aziz terbaeeekkk..

    ReplyDelete
  2. Ni episod berapa?

    ReplyDelete


komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®