Home ChemistryAward Nuffnang WW Novel Guru

Monday, September 27, 2010

:: suntikan typhoid (typhoid injection) ::



serius..tadi aku pergi klinik Asia kat Port Dickson..
kena inject typhoid kat lengan kiri..
bukan inject botoxs2 yer tuan2 n puan2..
saya da cukup tembam untuk dibotoxkan..hehe..
aduhh..nie pun rasa sakit lagi sekarang nie..
nak angkat tangan pun kebas2..
macam manalah aku nak tido malam nie..huhu..

ape tu typhoid injection?
haaa...
siapa2 yang kerja kat premis2 makanan memang alert la pasal benda2 nie..
sebab nie arahan Kementerian Kesihatan..
kalau siapa2 pekerja yang xde suntikan ni kena tarik lesen perniagaan..
sebab benda nie wajib kena suntik..

so..macam kes aku nie..
apesal kena suntik bende alah nie?
bukak gerai makanan ke??  nooo...
tokei restoran kee?? oh tidakkk..
dah tuu?

hehe..tadi petang aku dapat panggilan..
kerja services kat Pizza Hut..


so wajib la suntik2 nie..
kalau tak..tak boleh kerja..
haha..tahniah untuk diri sendiri..
*clapp*

so..aku da start keje dah sekarang nie..
tapi aku takkan sesekali mengabaikan blog ku yang terchenta ini..
u alls dun wory lah..
hehe..

 ::still sakit nie..hukhuk~~ ::

ღ †♄@ηкṧ ƒøℜ яℯα∂ḯηℊ!(>‿◠)✌ ღ

23 comments:

iCaLoVeZiE said...

selamat memulakan tugas :D

wachak said...

Kena tuam tempat yg kena inject tu
supaya tak demam.

suziesanji said...

aduhs~~ sakitnye~~

ecah..merangkap anak cik nan said...

bole la mkn pizza free...hehe

Balqis said...

@icalovezie: tengkiu..hehe~~

Balqis said...

@wachak: iyekee..xreti plak nk tuam2 nie..hehe~~

kozumi_ro said...

Alahai^ ^...

ciannyer...

xpe jap je tu nnt okey ar tu...

keje rajin2 tau^ ^...

nnt lh la blanjek koz..hihii

apiz said...

adeehhh...
tetiba je rasa nak pitam tengok gamba jarum tu

sizuka[Izzati] said...

dlu mse nk stat keje pun kne g inject gak.sadis je.dahlah memang penakut jarum.huhu.memang kebas pun kan.btw selamat bertugas.heee~

kopimacy said...

ISK2. TERASA SAKIT JUGAK~

kakyon said...

selamat bertugas

hasrul hassan said...

Suntikan ni memang wajib bagi pengusaha makanan .. selalunya IK akan pergi ke restoren2 untuk buat checkup .... bukan restoren makanan segera je .. restoren mamak ... restoren tepi jalan .. kedai makan semuanya wajib ambik suntikan ni.

hasrulhassan.blogspot.com

Gen Fujita said...

pizza hut? pizza hut kat mana ni?

mas murni said...

hahaha....dulu akak pun penah kena inject ni..masa keje "resepi rahsia"...lupa...sakit ke tak ye???hehehe...

Hashira Yusoff said...

yaeayy..u pun kne jgk!

dlu i kije pijahat jgk..kne enjet.

cket ajer ty..hehe.

--> nanti keje el0k2 taw. nanti kne marah dgn manager..hohoho.

shah kyubi said...

cian die..hehe
nk order piza la..ape yg best?..kih3

Balqis said...

@kozuzmi: bolee..meh dtg pizzahut PD ek..hehe~~

@gen fujita: kat PD ler..hehe~~

@shah kyubi: ohh..sume best enchek..order la semua..hehe~~

tengkiu sume wish kiter..hehe~~

Uruchimaru @ kf said...

aduh sakitnye jiwa ini..hihi

balqis rehat secukupnye iye..=)

Balqis said...

@uruchimaru: nape sakit jiwa?hehe~~

Uruchimaru @ kf said...

hambe xsakit...cume sdg seronok ni !

Onelove...Jambu merah warna said...

ee..x pham.. nape kne injek... utk ape tu????

Balqis said...

@onelove: mmg kne inject dear..

Mike Stine said...

yaeayy..u pun kne jgk! dlu i kije pijahat jgk..kne enjet. cket ajer ty..hehe. --> nanti keje el0k2 taw. nanti kne marah dgn manager..hohoho.

Copyright © 2008-2014. All Right Reserved. Miss Balqis@2014