Wednesday, June 10, 2009

..::oNdWaY 2 hOLidaY at TeRenGgAnU::..

da lamer ak x updated..xde story yg menarik pn..as usual im busy wif ma chitosan experiment yg half done yesterday..agak busan mnunggu analisis dcs yg agak lama tuh..others ma fren sume da balek kpg..tggl ak je kt cni..n 2moro ak plak yg balek PD..n friday goin to terengganu in bukit payung, kuala terengganu..ak pon tataw naper tbe2 je balek kpg..myb da lme x balik kot..mmg pn..mse cuti skola nie la bule balek..

ak dgr kak ngah anak mak long aku givin birth..uikss..biler kawen??mmg ak neh outdated..sedara sndrik da branak pon ak tataw..haih..cdeynyer..xrmai yg tau..2 pon ma nephew yg taw..bgtau ak tdi..dpt baby boy..sume anak buah aku skrg neh boy..xde pon gurl..bgoskn..haha..skrg da 4 anak buah aku..belah opah la..belah tok long aku rmai da..ermm..x hengat la plak..da lame gile x jmpe sedara belah tok long..2 yg balek neh..tgk2 diorg sumer..haha..cm teruk je aku neh..ahaks..

its ok..ak kirenye g bercuti tenangkn fikiran psl chitosan aku yg x siap2 agi tuh..n aku cuti smpai weekend..mmg x update la my luvly blog neh..nnti da balek i citer kt uolls la..

sya_balqis

1 comment:

  1. wahhhh!!! cikgu tgh bercuti skolah rupanya...seronok ker balik kg? habaq mai skit...

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®