Monday, March 08, 2010

:: kAwAn ::

kawan..
bila rasa ingin menangis..
hubungilah aku..
bukan aku nak suruh kau berhenti
menangis...
tapi mungkin aku boleh menangis
bersamamu... tapi tak leh lama
sgt..nanti habih airmata aku...

kawan...
jika terasa tiba2 nak melarikan diri...
jauhi dari masalah...
hubungilah aku...
aku takkan suruh kau
berhenti.​.​tapi.​.​mungkin aku akan
berlari bersama kau agar masalah kau
boleh selesai... tapi jangan laju sangat lari, 

tak larat aku nak mengejar

kawan..
jika tiba2 kau ditinggalkan
kekasihkau..
beritahulah aku..
aku tidak akan memakihamun x-makwe@x-
pakwe kau..
tapi..aku akan cuba buat kau cintai
diri kau sendiri...

kawan..
jika kau kecewa keluargamu tak bahagia..
beritahulah aku..
aku takkan buat kau benci kepada ibu
bapa kau.​.​tapi.​.​terimalah segala
ketentuan Allah... dan belajar untuk
cintai mereka.. 


kawan..
jika kau kecewa dengan perkahwinan kau
suatuhari nanti...
ceritalah pada aku..aku takkan
sebutnama perempuan@lelaki
itu.​.​.​tetapi.​.​cubalah jadi
lelaki@wanita yang lebih
soleh@solehah...

TETAPI kawan...
tetap selamanya kawan..



p/s: aku amik dr komen mespes aku yg lamer2..rose yg beri pdku..huhu~~

2 comments:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®