Tuesday, June 19, 2012

i HATE myself


aku bencikan diri aku sendiri..
aku memang tak guna..
suka sakiti hati dia..
suka sangat menyibuk hal dia..
suka sangat jaga tepi kain orang..

i HATE being myself!

suka merapu yang bukan2..
suka bagi alasan bodoh..
suka menyusahkan dia..
sangat2 tidak bertimbang rasa..
tak fikir perasaan dia..
apa yang dia suka tak suka..
apa yang dia benci..
tidak hormat privacy dia..
tak pernah nak memahami dirinya..
tidak dapat tolong dia satu apa2 pun..
tidak boleh bagi dia ruang sedikit pun untuk bernafas..
untuk sendirian..untuk tenangkan fikiran
selalu tak dengar kata dia..
melawan semua arahan dia..
degil..keras kepala..
suka memaksa dia..walaupun dia tak suka..
suka mengacau hal dia..
suka menyibuk hal-hal kawan2nya..
suka menggunakan nama dia..

awak memang berhak MEMBENCI saya..



p/s: aku nak BERCUTI !!!!

2 comments:

  1. ahhh kenape ni??? jgn benci dri sendiri??haaa noooo!!! haha

    ReplyDelete
  2. serabut otak..minda..akal dan fikiran~~~

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®