Thursday, August 28, 2014

Kedai Ban Loong Port Dickson ditutup




Kedai Ban Loong di Port Dickson adalah salah satu kedai yang saya dan adik-beradik saya akan pergi kalau nak beli barang sekolah. cari kasut sekolah pun kat kedai nie. adik lelaki saya paling suka pergi kedai nie, beli kasut sekolah, beg, seluar pun beli kat sini. harganya agak murah sikit berbanding dengan kedai lain katanya. 

tapi, kedai ini sudah ditutup. ini dikhabarkan oleh salah seorang rakan saya, Farhan atau nama manjanya Paan yang mengatakan semalam kedai Ban Loong sudah ditutup.

PROMOSI: Farhan Che Hassan adalah seorang Photographer di Port Dickson. siapa nak tempah beliau untuk majlis perkahwinan atau apa-apa majlis yang memerlukan tukang gambar, sila cari beliau di facebook. gambar yang diambilnya semuanya nice-nice :)




Muflis? lol! rasanya dah lama kedai nie dibuka. sepatutnya dah kaya raya owner tu. ishk3. tapi kalau disebabkan judi, memang boleh jatuh muflis la gamaknye. memang ramai yang komen dan terkejut mengenai kedai tersebut terutama orang yang sudah merantau keluar dari Port Dickson, macam saya.



 *nama dan gambar dipadam untuk menghormati privasi orang :D*

So, lepas nie dah tak nampak la kedai Ban Loong tepi jalan PD ye. kami amat merinduimu kelak..ngeee~ :D


lovenota : janganlah berjudi. tak kira la judi kecil atau judi besar :D


No comments:

Post a Comment

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®