Tuesday, June 30, 2015

Alvin Tan kutuk Muslimah Tutup Aurat



Kitorang berpeluh-peluh lepas jogging pun, ko ambil susah ke? Aik, sejak bila ambil berat nie? Pandai-pandai kami la untuk jaga kebersihan diri. Lepas buat aktiviti haruslah mandi. Takkan la biar macam tu je! Bukan sebab nak tunjuk alim pada cuaca yang panas nie, cuma kami lebih takut pada panas di akhirat berbanding panas di dunia. 

Orang Muslimah yang jogging tutup aurat pakai tudung, baju lengan panjang, seluar lengan panjang tu cuma atau hanya tunjuk auratnya kepada orang yang layak selayak-layaknya bukannya untuk ditayang kepada khalayak umum. Walau darurat sekalipun! Ko sorang je yang nampak bodoh. Orang lain tak de cakap apa-apa pun bila pakai baju lengan panjang, seluar lengan panjang skali dengan tudung. Rilek je. 

Wanita muslimah hanya untuk lelaki yang bernama suami dan keluarga sahaja, iaitu dalam lingkungan mahramnya. Take note ye Alvin Tan!


lovenota : sohai!


15 comments:

  1. ishh.. tak ptut laki tuhh kata camtuu..

    ReplyDelete
  2. dia ni nak perhatian je..saja nak bagi orang islam marah..sebab tu status dia ni dia tulis dalam bahasa melayu..kalau dia nak pengaruhi rakan2 sebangsa dia dah lama dia tulis dalam bahasa dia..tapi tak..niat dia lain..dia nak kita marah..sebab tu kena abaikan dia ni..jangan dilayan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn kak diana.. dia saja nak undang kemarahan orang islam je,

      Delete
    2. abaikan dia.. asalkan kita tahu apa yang kita

      Delete
  3. kan tah ape2 tah...dah la tak faham agama org lain pastu nak cakap bukan2 pulak...poyo benor dia ni...

    ReplyDelete
  4. Dia nak masuk penjara lagi kot..

    ReplyDelete
  5. Mamat ni memang suka tarik perhatian dengan mengutuk Islam/melayu. Dia rasa selamat sebab dia di US. Yang sedihnya, ramai jugak penyokong dia kat Malaysia ni. Yang lagi sedih, orang Melayu Islam pon ada yg sokong dia.

    Semoga Allah bagi hidayah kat dia. huhuhu

    ReplyDelete
  6. org bukan islam cakap tu..biarlah dia x faham agama Islam...yang penting kita takut kepanasan api neraka...kita doakan agar beliau mendapat hidayah

    ReplyDelete
  7. bila dgr ayat kutukan tu mmg geram jugak...x bersih bagai...dia ingat perempuan islam ni pengotor ke....iskkk

    ReplyDelete
  8. alvin....alvin......no comment

    ReplyDelete
  9. hmm... aku baik² tgh best baring² dgn aircond sejuk² jd panas pula bila baca post anak jin afrit ni.. sakit pula hati ni.. ni mau bagi penampou ka selipou ni

    ReplyDelete
  10. ooo... lg 1,aku rs la kan..mesti dia or gelpren dia ni yg mengalami keadaan kutu2/kelemumur/minyak kepala/rambut Kotor/berselerak/bau makanan DLL ni.. klu x,mn dia tau semua tu kan..alala.. kesian nya anak jin ni.. dah xda cara lain utk mengaibkan muslimah.. dia share problem dia/gf dia pla.. hadoiii.. klu muslimah apa susah..kami ada shampoo khas utk perempuan bertudung.. bila buka tudung d rumah walau seharian bertudung..hmmmm...harummm... dia jeles la tu agaknya.. hehehe .. so dia sj ckp mcm tu supaya kita dedahkan rahsia kita kekal harum.. hahaha..ok2..dun wory maaa.. kita share² lhoee.. "GUNAKANLAH SYAMPO SAFI SHAYLA" ngeeeeeee

    ReplyDelete
  11. tak tahu pon pasal post ni
    tak nampak mane2 viral pon
    ishh melmpau btl
    betul kate qis tu
    biar la kite tahan panas duniawi ni dari terseksa panas di akhirat
    biar la dia tnjukkan kebodohan dia

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2017 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®