Sunday, March 08, 2009

++..aku telah diganggu..++

haha..tajuk xbley blah..bkn kne ganggu aper pown..tp kire ganggu la..org yg gngu aku..benci btol..ak da x nyibuk idop diorg suker2 nk kco ak lg..mmg aku saket2 ati..xlain n x bukan..ex-bf aku punyer aweks..
adehh..ape ke sengal kew..xphm bahase ke..ingt ak nie kmpunan sgt ker dgn laki ko tuh..ak da lamer bengang dgn laki ko tuh..suker sgt mnyusahkn aku..ak nie kire baik ati taw kwn lg dgn ex aku tuh..xde pon mcm sstgh tuh putus tros..2 pn x bsyukur..biler sedih ke ader mslh crik aku..lps 2 awek die dpt taw..akuu jgk yg kne..smpai gado2 dlm myspace..halibau punye aweks..cett..ingt aku nie gila sgt ke dgn laki dier tuh..mmg mlmpau la dgn kate2nye yg pedas n xde insurans mulot tuh..g kawen jela..mnyusahkn org jer..klo takot laki ko tuh lari ikat ar..nper nk mrh2 akuu..laki ko tuh yg crik akuu..xphm la ak dgn pompuan cm dier tuh..ak bsabo je smpai la skrg..n skrg nih ak da block myspace dier..n ak xdpt lg dier pny komen yg penuh dgn cacian n makian kami..haha..tp smlm ak dpt private no calling..ak taw saper yg callin..mst ex aku..xde org len..ak pon bia la hp bdering smpai pg..bolayan la..xde mse ak nk layan..malehh..da 3thn die x pergi lg dr idop aku nih..ak pon xtau naper..stil lg ingt no hp ak wpon dier da byk kli tukaq no bru..2 yg aku musykil tuh..lps ak da x angkt callin dier, dier gne kwn2nyer yg aku knl la jgk msg2 n kco2 aku..n ak mmg da tekad xkn layan no yg xde dlm snarai hp aku nih..nthlew..ape cer la mamat nie benanye..smpai skrg aku xphm..huhuu~


persoalan yg timbul kt kpler aku nihh:
1. naper aweks tuh xmrh jer laki die dr kaco aku??mrh aku xde kesan pown..
2. nper ex ak kaco ak smpai skrg walhal da ader aweks dpn mate??
3. nper memory otak dier kuat smpai stil ingt no hp aku??patotkah aku tukaq no??
4. naper diorg nih x kawen jer..senang kn??
5.any suggestions??

p/s: psl laki pon nk berebot n gado kn..hebat x?ak pon xphm..hehe..

~sya_balqis~

No comments:

Post a Comment

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®