Tuesday, February 02, 2010

Majlis Tunang dan Nikah

Hari tu pada 13 Disember 2010,  ada acara besar family kami iaitu sepupu aku melangsungkan majlis pertunangan dan majlis perkahwinan pada keesokan harinya. tapi pengantinnya lain-lain. yang bertunang tuh sepupu anak mak ngah aku, umur sebaya dengan aku. yang kahwinnya sepupu jugak anak mak long. kedua-dua event meriah jugak. tang kahwin la meriah sikit. aku jadi pelayan jugak taw. greet orang datang, bagi bunga telur..rajin x? hehe. tapi takde gaji..ishk3. patot aku claim dengan mak long sebab tolong buat kerja..hehe.

bawah nie gambar-gambar yang ada..malas nak letak banyak-banyak..layann..

  
engagement..tema hijau..neh solek sdn bhd taw..

nie hantaran tunang..semua hijau..yang paling best kek die..sodapp..


 
 pasangan pengantin..putih suci n murni..hehe..


smoga bahagia ke anak cucu..hehe..


p/s : bile nk timang anak neh..ahaks!!~~


1 comment:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®