Wednesday, August 18, 2010

:: PaksaRela Naik Bot Polis? ::

huh? kenapa aku naik bot polis pulakk??
maap pak polisi..aku ada permit laa..
hoho..
opkos ade permit..
sebab aku warganegara malaysia aper..
(even pun kawan2 aku cakap aku ada rupa jawa..cess!!)

apa kejadah aku naik bot polis plak?
eh..sukahati laa..aku nak bersiar2..tak boleh ke? 

eh..bukan naik bot ini dong..ini polis marin je naik..aku bukan polis..hehe..

ini jetski..bukan bot la!!
tapi nampak smart kan..
(pakcik polis tu pon smart jugak..ekekeke)

haa..yang ini betol..
best woo naik..
pakcik polis tu bawak lajuu..
takde plak gambar aku masa naik bot..
takut hp jatuh dalam laut..hehe..

sekali ada dua bot?

anak siapa la nie..penuh 1 bot haa..

ehh..aku kat mana nie sampai ada bot..macam pendatang haram jee..
penuh dengan budak2 pulak tuhh..
hoho..yang penting aku bukan pendatang haram ye pakk..

Lokasi: Pantai Cahaya Bulan, Port Dickson
Tarikh: 31 Julai 2010
Program: Hari Keluarga PDRM Port Dickson


hehe..
yelaa..paksarela datang hari keluarga..
bukan ada ape2 pun..
lagi pun dah besar panjang..
takkan la aku nak join sukaneka macam budak2 pulakk..
jatuh standard..hoho~~

makcik pakcik nie takpelah main..sebab memang kategori orang dewasa..
aku segan laa nk join kan..aisehh!

bosan jugaklah ada kat sini..
yang seronok pun naik bot polis tu..
dia bawak pusing2 sampai kat PD Marina Resort..syiokk..
lepas tu makann!
haha..

muka dah macam nak tidur je kat tepi pantai tu..
angin sepoi2 bahasa..memag best..
zzz...

takpelah..yang penting misi aku hari tuh datang nak ambil duit saguhati dari PDRM..
dapat la RM 350..siapa mahu bagi free..
tu yang datang nk ambil duit..hehe..
lepas dapat duit tu senyum sampai ke telinga..
hehe


p/s: cun la pulak polis nie..siapa nak ngorat?


7 comments:

  1. wah bestnye dapat naek bot dgn polis.heee.dpt duit lak tuh:)murah rezeki bulan Ramadhan nih:)

    ReplyDelete
  2. hoho..cik sizuka..nie akhir bln 7..belom puase lgi..hehe~~

    ReplyDelete
  3. ehem~ salammm~ pest tgk post ni tadiyh trus terpkir.. apasal pic yg ada polis peluk tubuh tu macam jalaluddin hassan? 5 6 kali zoom~ hhehheeh~

    ReplyDelete
  4. ade rupe jalaludin hassan ker? hehehe~~~

    ReplyDelete
  5. 'hensem'nya polis wanita tuh , haha

    ReplyDelete
  6. camana dpt duet free.nak juga :)

    ReplyDelete
  7. syaflkjack: hensem ker..hehe~~

    ayin: rajin2 klik nuff n setia bsame nuffnang~~ =)

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®