Saturday, August 14, 2010

:: Princess Hour Vs Benci Bilang Cinta ::

sebab benci bilang cinta bru je abes..baru la aku boleh cakap pasal kedua2 drama nie..hehe..
korang rase mane 1 drama yang paling sronok?
:: Princess Hour aka Goong ::
:: Benci Bilang Cinta ::
haha..jahat2!!






bagi aku la kan..
peminat cerita drama2 tak kira drama melayu, indonesia ataupun korea..
sama jee..hoho..

tapi kan..aku tetap berpegang teguh pada drama Princess Hour aka Goong..memang seronok!!









Princess Hour (PH) dan Benci Bilang Cinta (BBC) adalah drama yang lebih kurang sama..

tapi part BBC yang last2 tu memang da lari dari PH la..

sebab PH kan sampai kat Chae-Kyeong (Bigung Mama..aku suka nama nie..hoho) dan Shin-Gun jumpa balik selepas setahun ek..lupe daa..n then kahwin balik..hepi ending..

ang BBC nie pulak..sama macam PH dari awal tapi selepas berpisah, Dimas and Winda jumpa semula n then hidup bersama dalam keadaan miskin (tak guna harta Dimas pun) tetapi hidup bahagia..lastly dapat 2 anak kembar..hepi ending..







ku lagi suka PH..tak tau nape..hehe..memang best! seronok! suke tgk Yoon Eun Hye..memang comel sangat2! sebab tu aku tengok jugak Coffee Prince..memang syiokk..


harap2 la PH tu ade sequel..memang ada..da cast pon..tapi ada masalah dengan company drama nie..so diorang dua pelakon utama tarik diri. aku mengharap sangat ada sambungan drama nie..huhu~~


sememangnya aku peminat drama korea..





~hoho~







No comments:

Post a Comment

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®