Saturday, October 02, 2010

:: award: Blog Hebat ::

salam sume..penat la keje Pizza nie..huhu..
tapi kena jugak keje..
sape nk bagi duit kan..hehe

entri hari ni, tag dari cik paradoks hati:
dapat 29 ogos yang lalu..
tapi baru perasan 2hari lepas..
sori sangat2 yer..hehe..


dah dapat award nie kena la jawab soalan2nye..

♪ Nama blog anda buat masa ini?
:: nama blog, http://ceriteracintabalqis.blogspot.com ::

♪ Anda rasa blog anda hebat?
:: takde la hebat mana pun..ramai lagi blog yang lagi hebat dari blog nie ::

♪ Benda yang anda sayang ?
:: emm..laptop kot..entah..hehe ::

♪ Anda tengok waktu dekat mana ?
:: handphone o jam tangan ::

♪ Web sesawang yang selalu anda jenguk ?
:: facebook..blogger nie..hehe ::

♪ Letak TIGA hingga LIMA blog yang anda rasa 'BLOG HEBAT' .

:: semua blog follower saya la yang hebat..
siapa yang jadi followers saye tu sila ambil ye..wajib ::

.:.wassalam.:.

6 comments:

  1. tgu posting??gdluck..nti dpt mane2 btau k...xsmpai ati nk amik award sbb blog cikani cincai je..uhuk3

    ReplyDelete
  2. yehaaa.. wa bkude dtg sni amik award..thankss

    ReplyDelete
  3. @cikani: ala..amik je..ikhlas..hehe~~

    ReplyDelete
  4. @mr curly: oo..patot la ade kesan tapak kaki kude kt blog nie..haha~~

    ReplyDelete
  5. eh2..bley amek ke ni??
    btol?hehe..

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2016 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®