Wednesday, March 06, 2013

Wordless Wednesday # 13: Defense of the Ancients (DOTA)

Defense of the Ancients (DOTA)


komen2 orang mengenai dota:

"dunia org takda awek.. haha ok la tu.. terer main dota boleh buat duit apa"

"rasa DOTA tu memang la berkuasa kat semua jajahan kolej"

"kalau DOTA tu satu pekerjaan aku rasa dah lama kau jadik jutawan kan?"

"dunia orang terlupa awek..haha.."

"DOTA = Dunia Orang Terlebih Awek"

"DOTA?syok tgk adik aku main dota smpai aku pn hampir nak terjebak..tp kuat iman lg..haha"

"LOLOLOL.aku berdota pon xde la sampai buat jadual macam ni"

"Bagus2 siapkan keje dulu sblm maen..haha"

"Seriously DOTA and guys memang tak boleh nak dipisahkan erkk?? Hahaha.. Tak boleh percaya selagi tak berlaku depan mata. :-P"

"aku maen dota ok jek..no such things as addict la..sume tu b'gantung pade individu"

"haha..macam2..tpi kawan aku ada mcm tue jgk. gle sgt men dota..sampai awek xlayan..last2 break up mcm tue je"

"dari abis duit kat awek bek men game..
awek asik nak gadoh je..
bek gadoh dalam DOTA"

"kepada awek2, kalu pakwe dia leh lg msj ngan dia time pakwe dia main dota, tu maknanya pakwe dia mmg syg kt dia"

"eh...DOTA ni best~
sape x pilih laki yang minat dota mcm aku ngan game_on memang rugi sesangat"

"LAaa..
awek sepatutnye berasa beruntung la pakwe dia maen dotaa
tu maknanye pakwe dia xcurang...
maen game jew..
xde masa cari perempuan laen~
tapi awek dia sah sakit ati..
sbb sure pakwe xreply msg
sbb mengadap dota
(aku tau la..sbb aku pun mcm 2)
IDUP DOTA..
OWNING!!"

p/s: saye buat post ini bukan untuk awak ye syg..keh3 :P


No comments:

Post a Comment

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®