Friday, March 01, 2013

1st March 2013


sekejap je rasa kan? bulan mac dah tiba..kejap je masa berlalu. tak rasa macam da lepas 60 hari jer..macam baru lepas 3 hari..keh3 :P

semoga saya dapat menghadapi segala cabaran dan dugaan yang lagi kuat pada bulan ini. sure busy giler dengan:
 # Pertandingan Asrama Peringkat Negeri
# Pertandingan Kawad Kaki Badan Beruniform Peringkat Daerah
# Kem Perkhemahan Badan Uniform Peringkat Sekolah

lama2 boleh sewel den kek skola neh..haha. nasib baik laa ada my sayangness yang telah banyak mengubat hati duka n lara saya nie..menghiburkan hati saya di kala otak saya dah weng tiba3..suka buat saya ketawa setiapkali kita berjumpa..ikut semua kerenah saya walaupun tahu dia penat tak cukup rehat tidur..dats why la i love u sayang :P
*amaran: sila jangan muntah dengan kenyataan ini..tQ*

hari nie, kebetulan birthday salah seorang kawan saya..kire adik laa..adik yang senget! hihi..


hepi birthday adik Akma or nama penuh Qurratul Akma *sedap nama* yang ke brape neh? tua da nie..hahaha..yang ke 23 la kut..hahaha! semoga dikurniakan murah rezeki dan dipanjangkan umur. semoga kekal berbahagia bersama si Shahril Cena yang sewel itu..haha! muahhxx! 

p/s: dis week tak dapat jumpa my sayangness..rindu sangat :(

3 comments:

  1. -salam perkenalana.. blogwalk2 terjumpe blog ni.. ni akak ade nak tumpang iklan sikit ye TT-

    Salam to blogger sume ^___^

    mencari cari doorgift utk majlis kenduri kahwin mahupun jamuan keraian anda? cuba lawati blogspot Ananaifa di waffle-comel-ananaifa.blogspot.com dan sekiranya berminat dengan tawaran kami, bolehlah proceed for next action ya!

    //Jazakallah & Jazakallah again TT//

    ReplyDelete
  2. ni blog qis yer....qis la sewel....hahahaha

    ReplyDelete
  3. cess cenaa..hahaha..mne dpt nehh..cena sewel 20kli ganda!!!

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®