Saturday, December 06, 2014

Gambar Hadiah Segmen : Zaman Persekolahan


Alhamdulillah, segmen saya berlangsung dengan baik sekali tanpa halangan. penyertaan peserta pun agak baik dalam masa seminggu ini. disebabkan ramai sponsor yang turut serta dalam segmen saya, ada yang masih belum join segmen saya. takpe, saya faham kerana ia mengambil masa untuk mengenali para sponsor saya kali ini. tetapi, ramai sponsor, banyak juga hadiah yang akan mungkin dimenangi oleh anda. 

Saya masih lagi mencari 66 pemenang untuk segmen saya ini. hadiah yang akan diberikan kepada para pemenang adalah sangat menarik. saya tampilkan beberapa gambar hadiah yang bakal dimenangi oleh anda buat tatapan dan semangat bagi para peserta dan blogger yang masih belum join segmen saya. cepat-cepat join segmen saya yer!

Segmen : Zaman Persekolahan



 Shaklee : Vitamin C Sustained Release + Buku Mini X 1



Kain Ela English Cotton X 1



Wide Shawl X 1


Wide Shawl X 1





Bawal Ruffle X 1




Shawl End Curve X 1





Glitter Shawl X 1
Glitter Bawal X 1 



Button Keychain X 5



Keychain X 3



Keychain Penang X 1



Fridge Magnet Sabah X 2



Keychain Bukit Merah X 2 



Fridge Magnet Jepun X 3



Fridge Magnet X 5




Paper Bag X 4



Novel 'Titian' X 1



Handmade Card X 2



Handmade Clip X 2 



Blog Review + Bloglist + Chocolates X 2



Handmade Craft X 2

Misteri Gifts X 2 

Top-Up RM 5 X 2

Top-Up RM 10 X 5

Wang tunai RM 30 X 1

Wang tunai RM 50 X 1

Review Blog X 10


nanti saya update senarai peserta segmen pulak yer. 
hehe


12 comments:

  1. woww. menarik2.. tambah2 lg tengok gmbr2 shawl tu. tergugat rasa.. hehee.. ^_^
    btw, tahniah kak balqis sbb segmen akak berjalan lancar n byk sambutan! :D

    ReplyDelete
  2. cakkk! kiteww dtg tgk2 hadiah begambor plak hehehe
    tahniah ramai peserta yg dah join.. kiteww pon dah join hehe

    ReplyDelete
  3. pehh best2 la hadiahnya..
    kalau sempat kite join ye :)

    ReplyDelete
  4. woww..banyaknya hadiah..semua menarik!!! :)

    ReplyDelete
  5. Bestnyer hadiah-hadiahnya...huhu...tak sempat nak join lagi...

    ReplyDelete
  6. jom sama sama meriahkan segmen :)

    ReplyDelete
  7. Wah, memang menarik hadiah 2 nya..hehehe..gudluck semua :)

    ReplyDelete
  8. fuiyoooo hadiahnya
    insyallah nanti join.. kena bukak lappy..

    ReplyDelete
  9. on the way mengarang. rugi ni kalo xjoin. hehe. tahniah cik balqis utk segmen yg dijalankan :)

    ReplyDelete
  10. boleh pilih tak nak hadiah apa..hikhikk

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2017 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®