Thursday, October 01, 2015

Korean Restaurant For Single


Restaurant for Singles! Restoran Korea untuk sesiapa yang single!

Wah, macam menarik je konsep restoran di Korea nie. kalau korang terpaksa makan sorang-sorang di restoran, tak mengapa! anda akan disediakan partner untuk makan.  

Kita tahu kadang-kadang ia boleh menjadi sunyi kalau kita makan sendirian, terutamanya jika berada di sebuah restoran yang besar. Walau bagaimanapun, Korea Selatan seolah-olah mempunyai jawapan kepada permasalahan ini. 

Apabila anda duduk sendirian di meja makan untuk perseorangan, memulakan makan anda. di hadapan anda cuma ada satu dinding yang membahagikan kawasan makan anda. kemudian, anda diminta pada skrin sentuh TAB sama ada anda ingin rakan untuk makan bersama atau tidak? 



dan jika anda tekan 'YES', dinding di depan anda diangkat dan SURPRISE! 


Gila comel reaksi diorang semua..hahaha!


Kalau dapat partner lelaki memang sangat kelakar! hahaha


Lepas tu dapat pula service makanan free. untung untung..hehehe



Kalau pandangan pertama dah berkenan, boleh la try mintak nombor telefon..hihi


Lihat video penuh "Fun Korea Restaurant for Single" di bawah:





Sumber asal video ini mengatakan video ini adalah salah satu cara marketing @ kempen untuk mempromosikan peralatan produk Samsung. anda boleh lihat di blog samsung korea di laman web ini -> [link]

Bagus kan idea nie? untung jugak la pada sesiapa yang single tak tahu nak cari teman makan. asyik makan sorang-sorang pun boring jugak kan? hehehe. kot-kot dari peneman makan boleh jadi kawan tak pun terus jadi girlfriend @ boyfriend plak, kan? tapi jangan curi hak milik orang lain pulak. kot-kot suami atau isteri orang pulak yang kita rampas. hahaha.


lovenota : rasa-rasanya boleh tak dipraktikkan di Malaysia? hehehe



No comments:

Post a Comment

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®