Friday, July 12, 2013

Kekecewaan


UK. London. Flamstead, Hertford.
he's coming here..visiting my blog..again. 
for what? 
what are you looking for?
enough is enough. 

Luka lama berdarah kembali.

"Tak pernahkah kau sedari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari

Memang takkan mudah bagiku 'tuk lupakan segalanya"
Judika - Aku Yang Tersakiti

"Salahkah aku mencintaimu
Walau kau bukan milikku lagi
Bukannya mudah untuk melupakanmu
Ku harap engkau mengerti"
Fakhrul Razi - Salahkah Aku

memang susah nak lupakan apa yang sudah terjadi..nak lupakan semuanya. 
bukan mudah..
susah..
payah..
perit..
sakit..

"ku harus pergi meninggalkan kamu
yang telah hancurkan aku
sakitnya, sakitnya, oh sakitnya"
Judika - Bukan Dia Tapi Aku

its a nightmare. 
its hunt me every night.
how come i want to create a new life without u? 
tell me isz, how? 

congratulation to you. 


















lovenota 1: maafkan saya mengenai entry sedih ini.
lovenota 2: im still depress maybe, and paranoid.


7 comments:

  1. ouwch! ex baca blog ke? Saya dulu pnah gak lepas clash, baca blog ex..pastu die block! wakakaka..tu dulu, sekarang die dah ada anak sorang n kitorang saling follow blog memasing.. Really glad die dah kawen. Sebab kalau tunggu saya, ntah bila die akan kawen.. :')

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. huk.memang sedeh bile teringat ex.
    btw,saya suka sangat lagu judika tu. "Aku yg tersakiti"

    ReplyDelete
  4. mama dengan ex mama sempoi je sampai sekarang.. dah beranak pinak pun kami..hihi

    jangan dikisahkn sangat.. insya Allah, akan hadir cinta yang baru yang lebih membahagiakan kita..

    ReplyDelete
  5. @Norhasniza Khalid mama..lame2 myb boleh laa..tp skrg kenot! hate hate hate! (Y.Y)

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®