Friday, January 02, 2015

Disember Top Commentator


Walaupun saya jarang blogwalking dan memberi komen pukal seperti bulan-bulan lepas, blog saya tetap dikunjungi walaupun sudah lama dibiar sepi..sob sob sob. *macam lirik lagu plak. haha* Terima kasih diucapkan kepada semua blogger yang sudi datang masuk ke dalam blog saya. tiada apa yang dapat diberikan melainkan backlink jelah yang mampu saya bagi..hehehe.


Mereka juga yang masih memberi sokongan kepada saya. antara 10 orang blogger tersebut adalah seperti tertera di atas. Budak memang komen tegar sebab dia kalau datang sekali berpukal-pukal komen dia. sama juga seperti Cik Mimie. hehe.

so, sesiapa nak terjah diorang boleh kita terjah ye.

5. Amy J

Mereka sudah menunjukkan untuk menjadi sahabat blogger kita tak perlu 'main berbalas komen'. apa maksudnya? "kalau kau komen blog aku, baru aku komen blog kau". hahaha..faham kan? sesiapa yang terasa jangan marah pulak yer! sebab apa saya cakap macam tu? bulan Disember lepas adalah bulan yang paling sibuk kerana saya Marking Paper SPM untuk Subjek Kimia Kertas 2. memang jarang sangat saya tinggalkan jejak dan blogwalking di blog lain. tetapi mereka masih lagi sanggup datang ke blog saya dan tinggalkan jejak. ada juga blogger lain yang tak disenaraikan di atas, tetapi 10 blogger ini yang menjadi top commentator pada bulan Disember. memang saya respect la. you are truly blogger! :)

Mostly mereka adalah blog yang memang saya dah follow. bagi blog yang newbie komen blog saya akan saya follow sebentar lagi. bermulanya bulan baru, saya akan mulakan blogwalking saya dengan blog mereka dahulu. tunggu kunjungan saya ye..hehe. thanks!


lovenota : nanti saya nak buat analisis blog sepanjang tahun 2014. macam menarik. hehe

18 comments:

  1. wah kak wana pun masuk dalam senarai juga..thanx cik balqis dan tahniah buat semua kawan2 yang lain juga :)

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru!!! semoga impian tercapai tahun nih. insyaallah :)

    ReplyDelete
  3. Wah, tersenarai disini :) Terima kasih CB :) Selamat tahun baru ye :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada semua pengomen-pengomen tegar blog ni.

    ReplyDelete
  5. Cik Balqis , nak address..
    http://drshikinzainal.blogspot.com/2015/01/lovely-readers-dec14.html?m=1

    ReplyDelete
  6. Sorry jarang singgah sini..
    Ramai jugak yang saya xsempat BW..

    ReplyDelete
  7. Nak buat analisis blog macam mana tu?

    ReplyDelete
  8. Mmg ada yg memegang kata2 "sy follow, awak kena follow balik." dan "sy dah komen, kena komen semula. kalau x, taknak dtg dah." hak follow dan komen adalah hak masing2. siapa yg benar2 blogger,
    dia sudah tidak perlukan pegangan begitu.

    selamat berblogging.

    *bw dalam kesedihan :')

    ReplyDelete
  9. ini semua pengomen tegar nih hehe

    ReplyDelete
  10. tahniah buat semua yang tersenarai.. betul, kadang-kadang kita sibuk dan kadang kala ada masalah yang timbul yang membataskan kita untuk bw. namun , bila ada rakan blogger yang masih mengunjungi blog kita, itu yang palinggggg manisssss :)

    ReplyDelete
  11. hehehe...thniah kepada yg tersenarai....betul tuh...setuju sgt psl yg berbalas komen tu....yang penting..komen biar laa ikhlas..dan tak mengharapkan balasan kan...hihihiih

    ReplyDelete
  12. akak pun baru sempat nak berbw sini.
    rindukan kengkawan, tak harapkan apa-apa balasan pun

    ReplyDelete
  13. Nampak nama IM lah kat situ. Hehe. Thanks jugak Cik Balqis sebab komen berpukal-pukal kat blog IM. Baca komen sambil tersenyum lebar bila tengok berderet nama Cik Balqis ;)

    ReplyDelete
  14. Terima kasih cik balqis kerana singgah blog saya jugak :)
    Kalau saya free memang saya singgah blog semua orang. Tak minta balasan sekadar ingin berkawan XD

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®