Wednesday, March 18, 2015

Sambal Udang Petai



Saya mengidam nak makan udang petai..
walaupun allergi pada udang 
tapi hentam jela

Memang saya cari nahas, eh? 
Hahaha

Sejak diberitahu oleh doktor pakar yang saya tak boleh makan udang, 
hidup saya jadi gelap gulita.
uihh..udang tak boleh makan??? 
What?? What???

dulu memang pantang tak makan udang. 
tapi mana boleh tahannnn! 
kecur air liur tengok adik-adik makan 
mana tahan beb!!! 
Tergugat iman den!!

Saya hanya berani makan sekor dua je. 
itu pun rasa gatal jugak..
hehe


lovenota 1 : mak pesan, kalau gatal tanggung sendiri. 
lovenota 2 : tak kiraaa!!!


5 comments:

  1. kesian..yang suka udang tak boleh makan udang..yang boleh makan,tak nak makan pulak..kan??

    ReplyDelete
  2. Peberet saya jugak ni. Memang tak angkat kepala kalau dapat makan ni.

    ReplyDelete
  3. wow..sapa la yang dapat tahan tengok udang kan..sedap giler..tapi, kalau alergik tu apa nak buat kan..terpaksa la makan sekor dua ja..kang makan lebih jadi teruk jadinya

    ReplyDelete
  4. oo kalau la ayu yang alergic udang or seafood mau menagis meraung2 xe selra makan
    ni slaah satu fav ni
    nyamnyamm

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®