Sunday, June 02, 2013

Cukupla Sekali





cukuplah sekali, saya tak nak lagi.


cukup la sekali, peristiwa hitam itu yang berlaku.

cukupla ia berlaku pada tahun itu, tahun 2011.

cukuplah, saya mengalami keperitan dan penderitaan yang teramat sangat. 

cukuplah, hidup saya sangat sengsara pada waktu itu. 

cukuplah, saya tidak mahu nama keluarga saya tercalar dan menjadi sebutan ramai lagi.

cukuplah, dengan semua kesedihan terjadi yang menimpa keluarga saya.

cukuplah, ia sudah memburukkan nama abah dan nama mak. 

cukupla..saya tak nak terlibat lagi. 

sudahh..cukup cukup sudah, 
cukup sampai di sini sahaja.

lovenota 1: saya berharap awak faham sangat2 kenapa saya halang awak untuk berbuat demikian. saya ada reason yang sangat kuat. one fine day u will know.
lovenota 2: saya akan cari "lahanat" itu sampai dapat! dun u ever plays wif me. u make my life become very3 worst! buruk natijahnya! i know u will read my blog. whoever u are, even my friend or his friend sekalipun or his ex or maybe my ex yang bodoh2 tu, u will see!

2 comments:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®