Sunday, June 09, 2013

Untuk kali terakhir



mungkin itu adalah pengorbanan saya terhadap dia untuk kesekian kalinya. biarlah saya yang menerima kesalahan itu. mungkin ini jalan takdirnya. jalan terbaik antara aku dan dia. kepercayaan itu pun sudah tiada, apa guna teruskan hubungan ini? ketahuilah, awak adalah yang terbaik dalam hidup saya. saya tidak akan pernah melupakan awak. maafkan saya. maafkan segala kekhilafan saya. 

Once - I Still Love You


Kau hilangkan akal sehatku 
Luluhkan semua keangkuhanku 
Saat kau putuskan cintamu 
Aku tak mampu melupakanmu 

I still love you, really love you 
Di hatiku hanya kamu 
I still love you, always love you 
Hanya kamu yang mengerti diriku 

Terlambat ku memahami 
Terlalu sakitnya hatimu 
Hadapi semua sikap egoku 
Kau semakin jauh dari pelukku 

I still love you, really love you 
Di hatiku hanya kamu 
I still love you, always love you 
Hanya kamu yang mengerti diriku 

Beri aku kesempatan tetap ada di hatimu 

I still love you, always love you 
Hanya kamu yang mengerti diriku 
I still love you, really love you 
Di hatiku hanya kamu 
I still love you, always love you 
Kamu sungguh segalanya bagiku 

I still love you

1 comment:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®