Saturday, June 15, 2013

Drama Slot Zehra TV3: Sebenarnya, Saya Isteri Dia




[tonton secara online]
Drama tv yang diadaptasikan dari novel tajuk yang sama juga neh *sebab dah baca novel, haruslah tengok drama pulak..baru best!*. ia ditayangkan pada Slot Zehra jam 9.00 malam setiap hari Jumaat di TV3 lakonan Izzue Islam dan Tiz Zaqyah. pada sesiapa yang terlepas menonton drama kat tv, boleh tengok secara online jugak *
macam den XD*

ulasan novel: link

Drama Slot Zehra TV3: Sebenarnya, Saya Isteri Dia:

Sebenarnya, Saya Isteri Dia Episod 13

*kredit: Blog Budak Baik

lovenota 1: layannn..best jgk :P

2 comments:

  1. aku xske drama mlayu.. aku hati batu.. tp mlm td bole trlayan plak citer nih..hero&heroin dia pndai blakon.. aku rasa aku dh jatuh cinta aa... ngan ko...

    ReplyDelete
  2. chikun gile..hahaha..weii..nk nombor hang~

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®