Wednesday, June 12, 2013

Soal siasat

*entry ini ditulis secara curi2 sebab nanti kena marah dengan big boss besar plak!*

saya sangat terharu bila dia cakap, "makan ubat tu. rest banyak2. jumpa doctor". tapi, yang tak bestnya dalam keadaan marah. adoi, kalau nak marah saya pun perlu ke time saya sakit rasa macam nak mati ni? memang tak berhati perut kan? sangat! tau la busy bagai nak mati kat situ kan..tapi perlu ke nak melenting? *perubahan hormon kut, nak period la tuh..mencikk*. kita kenalah kawal kemarahan kita..bukan asyik nak panas baran jer! *banyak kali cakap dah, bukan nak dengar*. 

tapi bila dia tuduh saya create fake fb, add awak and people around u, saya pulak rasa hangin! dengan keadaan saya yang sangat teruk tu, saya rasa macam nak marah. perlu ke saya buat semua tu? dari dulu lagi saya cakap, bukan saya yang buat semua nie *alah, cakap hape pun bukan dia nak percaya..buat sakit hati je*. ada cakap saya berkomplot plak..adeii~ *macam2*


bila saya disoalsiasat *nama pun abah polis, dah macam kat balai pun hado*, saya hanya diam je. tak tahu nak cakap apa, nak luahkan apa, nak cerita macam mana. walaupun habis kena marah, kena bebel pokpekpokpek, yang saya tahu saya nak melindungi dia *oh ayahanda, biarkan anakanda settle sendiri ye*. saya x salahkan dia atas apa yang terjadi. biarlah ia tersimpul di dalam hati, orang lain tak perlu tahu. *huhu*. 

saya akui, sepatutnya dia yang lagi sakit dari saya. tapi saya pun kena tempiasnya jugak. cuma dia dah menguatkan diri and be strong *macam awak cakap, selamatkan diri sendiri, buat apa fikirkan orang lain kan*, tetapi saya tidak boleh buat macam tu. saya memang seorang yang lemah *asyik nangis je..murahnya air mata..entah hape2 la..adoi*.

by the way, thanks still ambil berat pasal saya walaupun masa tu saya tengah sedap2 tido pada pukul 3pagi *mengganggu ketenteraman awam sikit la*. and, maafkan saya atas segala2nya..

lovenota 1: akhir2 nie saya asyik meluahkan apa yang saya rasa. mintak maaf la ye..hehe!
lovenota 2: nak sambung tidur nie..ubat dah berkesan~



2 comments:

  1. siapa yg soal siasat nie cik balqis? pape pown moga cepat sembuh..always take care of urself k! :D

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®