Monday, October 20, 2014

Bila "Langau Jantan" Berbicara


Cara "langau jantan" itu berbicara seolah-olah itu semua adalah kesalahan saya. seolah-olah seorang yang kudus, innocent, suci murni..harktuihh!

Oh please. suka berpura-pura, hipokrit. memang itu kelebihan diri kau eh.

Keyboard warrior? bini kau @ "langau betina" yang ber-keyboard warrior dulu eh. mengutuk orang tak hengat dunia. itu pun aku baru tahu selepas beberapa bulan. kalau tak, memang takkan tahu sampai bila-bila. aku tak suka nak menaip kat blog. aku tahu ini bukan tempat yang sebenar. tapi kau tu susah nak contact, mesej tak reply. aku mintak bayar hutang pun tak nak. buat bodoh je. so, padan la aku jadi keyboard warriors kan? not my fault la.

Tak setanding? hahaha..give me a break! jumpa aku pun tidak. ape nak setanding nye? kau yang PENGECUT macam ayam cakap tak setanding. lepas balik dari London, ada nak pulangkan barang dan minta maaf secara terang-terangan, berdepan? TAK ADA! kau suruh bini kau post barang kat aku. itu ke setanding?  siapa yang tak setanding? kau ke aku? 

Sempat pulak skodeng stalker blog aku kan? suka eh den cito pasal ekou dengan bini ekou? tak do den nak koba cito yang membosankan reader den. tak do makno eh..poio jalan daa~

Siapa yang sakit hati? tak de masa nak sakit hati. ada masa pulak kan nak pikir pasal engkorang je selalu, buat cito "siang terbayang, malam termimpi dengan sakit hati". takdo maso eh nak tebayang siang-siang, apatah malam nak mimpi-mimpi nie. eh, entah-entah ekou yang sakit hati eh jang? laa, cakap laa..den suko apoo..

Tak ape lah jang oi. minum la kafein banyak-banyak..cepat mampus pun tak apa. santai-santai dan bertenang lah yer. nun di akhirat sana kau jawabla kenapa tak bayar hutang semasa di dunia ini. aku malas nak bising-bising dah. 

Kalau aku bising pun aku nak cerita pasal "Langau jantan dan Langau betina". itu je.

Eh, terdoa pulak kan. 

Sekian, terima kasih.

[update] entry ini tiada kena mengena dengan korang yang datang jenguk. ada blogger yang menyalak-nyalak sebab entry saya yang agak hangin minggu ini. oh, maafkan saya wahai tuan/puan blogger. ini adalah untuk mamat sengal itu. korang ingat saya suka-suka update blog nak marah-marah? tidak. ini je cara saya. ada faham? tak suka cara saya, tak suka saya, boleh tekan pangkah di tab korunk. dan maaf, entry ini tidak boleh dikomen. kbai.


Anger Angry animated GIF


lovenota : tak marah. menyampah.


Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®