Saturday, October 18, 2014

Seekor "Langau Betina" Singgah Komen


Tadi incik abang online blog saya untuk betulkan SEO blog nie. macam ada masalah sikit, saya pun tak berapa reti. tu pun terpaksa minta tolong incik abang.

Selepas beberapa minit, tiba-tiba incik abang message kat phone.

incik abang: ada sekor langau betina singgah kat blog lepas tu komen entah hape-hape je
saya: langau mana pulak?
incik abang: alah, langau yang cerita perempuan suka mencarut tu.
saya: laaaaa..yekee? dia cakap apa?
incik abang: tak payah tahu la. saya dah padam. sekarang nie saya dah edit comment moderation awak. supaya langau punya komen tu tak keluar sesuka hati.
saya: eeeeee..tak adil! nak tahu jugakkk!

Sentap mak dik non! tak dapat baca komen si "langau betina" tuh tadi. senang je alasan incik abang, kalau baca komen tu, boleh memudaratkan kesihatan dan emosi. sangat berbahaya. dan-dan la bahaya pak cik oii! huhu

Buat si "langau betina", cakap la apa-apa pun. aku dah tak heran. sebab apa yang kau kata semuanya fitnah, kaki putar belit cerita, penipu. kau dengan laki kau tu sama je. dua-dua kaki penipu. 

Kalau kau nak komen lagi, silakan. komen benda yang sama pun tak apa. aku akan menunggu komen mu itu. aku akan baca sepuas-puas hati aku.


kick
nak je aku kaki-kakikan kau tau!


lovenota : kalau berani message la kat nombor, bukan komen dekat blog orang. pengecut ke hape? lol

[update] saya tutup kotak komen. entry ini ditutup.


Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®