Sunday, October 12, 2014

Senarai Peserta "Segmen Happy Birthday Miss Balqis"




Maaf, agak terlalu lewat sangat untuk meng'update' entry mengenai segmen saya tempoh hari. saya memang belum sempat untuk review dan blogwalking kepada semua peserta saya. sedih jugak la, memang tak boleh nak loading blog uols, kuota data broadband dah limit *ini semua salah laman web "KPM" tuh!*. dan juga busy untuk persediaan pelajar menghadapi Peperiksaan PT3 minggu depan ini pada hari Isnin (13 Oktober 2014). so, kena tunggu reset broadband esok dan ada masa free, baru dapat BW dan lihat blog uols..huhu.

First of all, saya ingin mengucapkan ribuan berjuta-juta lemon terima kasih disebabkan penyertaan dan ucapan-ucapan anda pada hari lahir saya. saya amat-amat hargai. tengkiu bebeh! hoho!

Terima kasih juga kepada viewer segmen tersebut. walaupun penyertaan kurang, tetapi viewer mencecah 800+. agak hairan di situ ye. ada yang kata tak sempat nak join. sebab saya hanya buka segmen dalam 5 hari je. ada sebabnya kenapa 5 hari je. dari situ baru saya tau siapa yang selalu datang berkunjung blog saya neh. saya kurang promote segmen nie. bila BW tu ada jugak saya promote, tapi kebanyakannya saya tak promote. bila ade visitor datang, baru tau saya buat segmen. hehe.

Mungkin susah kut nak buat ucapan kreatif. rasanya korang boleh hentam ape-ape je kut. mugkin juga agak susah syarat-syaratnya. saya pun tak pasti. takper lah. tak ramai pun lagi senang pemilihannya..hehe.

Walaupun saya belum umumkan siapa pemenang tersebut, tetapi kat sini saya sediakan senarai peserta "Segmen Happy Birthday Miss Balqis". sementara tunggu tu, uols boleh blogwalking lihat ucapan kreatif diorang. 
  1. adna2029.blogspot.com
  2. www.mamamyja.com
  3. ayunirafilah.blogspot.com
  4. greenfarra.blogspot.com
  5. loveneddy.blogspot.com
  6. sayasukala.blogspot.com
  7. nurainahanis.blogspot.com
  8. hidayuayumie.blogspot.com
  9. lissadblog.blogspot.com
  10. nurbaiyahsyaeran.blogspot.com
  11. syahirahvaliant.blogspot.com
  12. giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com
  13. miamorzafirah.blogspot.com
  14. juearel.blogspot.com
  15. eurukaseven.blogspot.com
  16. firzanahazhar1.blogspot.com
  17. norshamimi.blogspot.com
  18. porthadiah.blogspot.com
  19. ghasaje.blogspot.com
  20. coretancikfafa.blogspot.com
  21. www.mialiana.com
  22. bilarasanaktaip.blogspot.com
  23. mama3farhanah.blogspot.com
  24. myblogsantai.blogspot.com
  25. ayienawi.blogspot.com
  26. bimbinganbelajar29.blogspot.com
  27. anisyamir7lee.blogspot.com
  28. sallyyatiey.blogspot.com


Terima kasih kerana join segmen saya yang tak seberapa ini.


lovenota : budak-budak nak exam nie, cikgu yang busy amat! huhu 

4 comments:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®