Friday, November 07, 2014

Blogger Get Together With ADAA’S INSPIRATION



Blogger Get Together With ADAA’S INSPIRATION

From 23 OCT to 15 NOV 2014

adaa akan buat cabutan bertuah 
dan 3 blogger yang bertuah akan dapat 
special gift dari Adaa

nak join klik banner di atas
arigatou!

9 comments:

  1. Good luck cik balqis. kalau dapat reveal sikit hadiah tu ape.. hehe ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tengkiu.
      adaa pun tak ckp hadiah apa..dekot adaa tu..
      suprise katenye..hihi :P

      Delete
  2. Gud luck qis.. smoga menjadi antra 3 pemenang tu

    ReplyDelete
  3. good luck Qis..kalau dpt hadiah nanti kongsi lah kat sini

    ReplyDelete
  4. Good luck, sis:)
    Nak terjahblog ni nanti.

    ReplyDelete
  5. all the best Qis
    sempat lagi nak join ni..hehehe

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. Salam perkenalan. Dari segmen yang sama
    Jemput follow Papaglamz

    http://www.papaglamz.com/2014/11/tinta-papaglamz-ll-segmen-blogger-get.html?m=1

    ReplyDelete
  7. Dari segmen berjaya. Tahniah sebab jadi pemenang. Jom follow dan terjah papaglamz http://www.papaglamz.com/2014/11/tinta-papaglamz-ll-segmen-blogger-get.html?m=1

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2017 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®